amatören Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 har jens varit och tullat på dina fiskar o fraggar nu ?mvh mannejapp....köpte hepatusen och fick med sig ett par fraggar när vi fiskade upp fisken ur korallen den gömde sig i. Citera
Jens Netteberg Postat 21 mars 2009 Författare Postat 21 mars 2009 Hur mår hepatus och fraggarna????Jo då Jonas, de mår bara bra.Hepatusen äter fint och jag har än så länge inte sett någon tendens till vitaprick men man vågar ju inte ropa hej. Citera
amatören Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 Jo då Jonas, de mår bara bra.Hepatusen äter fint och jag har än så länge inte sett någon tendens till vitaprick men man vågar ju inte ropa hej.Han fick prick då och då här, men det försvann samma dag oftast. Inget att oroa sig för enligt mig för den fisken. Citera
Jens Netteberg Postat 31 mars 2009 Författare Postat 31 mars 2009 Får väl ta och presentera mina två nyheter i karet.Hepatusen har som ni kanske sett i inläggen ovan flyttat från amatören i Kristianstad till mig i Malmö. Den klarade flytten bra verkar det som och har hittat sin plats i akvariet.Kunde inte låta bli den här Alveoporan när jag var inne om på Fiske & Fiskar och pratade lite med Matte. Brukar bli dyrt när man pratar med honom. Citera
alex t Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 [ATTACH]29131[/ATTACH] [ATTACH]29132[/ATTACH][ATTACH]29133[/ATTACH] [ATTACH]29134[/ATTACH][ATTACH]29135[/ATTACH]Det här var riktigt fint!!! Det bästa jag sett här! Tycker om att du tänker på omgivningen och inte bara innehållet. Massa sladdar och fula bänkar kan (tycker jag) förstöra allt! Men kanske bara jag som tänker så, jobbar som inredare Citera
NephruruS Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Säker på att det är en alveopora och inte en goniopora? Fint kar du fått till! Citera
Jens Netteberg Postat 2 april 2009 Författare Postat 2 april 2009 Det här var riktigt fint!!! Det bästa jag sett här! Tycker om att du tänker på omgivningen och inte bara innehållet. Massa sladdar och fula bänkar kan (tycker jag) förstöra allt! Men kanske bara jag som tänker så, jobbar som inredare Man tackar! Det var inget dåligt betyg må jag säga Jag håller helt med dig om att det ser bättre ut om man inte ser så mycket teknik. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.