DanX Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Nån som kan namnet? funktion?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Detta är ett sjöäpple. Jag gladde mig åt mitt innan jag läste på vad det var. Då gjorde jag mig av med det fortare än kvickt.Sök på "sjöäpple", t.ex. denna länk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanX Postat 30 juli 2008 Författare Dela Postat 30 juli 2008 Detta är ett sjöäpple. Jag gladde mig åt mitt innan jag läste på vad det var. Då gjorde jag mig av med det fortare än kvickt.Sök på "sjöäpple", t.ex. denna länkHur ser den ut när den inte mår bra eller är på väg att dö?! Min ser rätt pigg ut men ska ändå flytta honnom till min lilla 80L. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Som sagt, kolla länken som vargklo tipsade om - sjöäpplet är en tickande bomb. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 rolig sak....nån som har kommit på vad den har för funktion i karet förutom att ta död på allt?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 Det är en oskyldig filtrerare. Så länge den lever... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 skoj .....den verkar vara ganska effektiv när den dör med!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norgren Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 WTF Hade ju varit bra info att fått i affären!Får ta ut den när tjejen inte ser och säga att den åkte till karibien på en kryssning... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 ja det hade varit skoj sak att få lite info om i affären.......det kan ju faktiskt vara mycket pengar som dör för en annars.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 Tror inte affären där den är inhandlad vet vad det är ens en gång...Är inte mycket de har koll på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 är det så illa i affärerna?? eller det kanske är nåt som händer då och då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 De seriösa saltaffärerna vet. Men det kan ju vara så att de trodde du visste om riskerna.Det är många gånger svårt att övertyga folk vilket går att se i en speciell tråd här på forumet.Och handlare har ju lärt sig att "kunden har alltid rätt". Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 1 augusti 2008 Dela Postat 1 augusti 2008 Som jag misstänkte då alltså.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.