Jerka Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 Som ny på detta med salt så köpte jag idag boken som så många rekommenderar oss blåbär.Jag köpte den på korallrevet i S-tälje och ni kanske kan förstå att jag höjde en smula på ögonbrynen och började se mig omkring efter en dold kamera när han förpackade den åt mig: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jens Netteberg Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 HaHaHaLova nu att du koppar in den noga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 LOL, OMG....standard kommentar.....:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 Hade du någon korall eller fisk i samma bärkasse så kanske han var orolig att den påsen skulle läcka. Men kul att se är det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 Vissa överdriver det där med karantän! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jerka Postat 2 augusti 2008 Författare Dela Postat 2 augusti 2008 Hade du någon korall eller fisk i samma bärkasse så kanske han var orolig att den påsen skulle läcka. Men kul att se är det.Jo, visst var det så... Han såg på min blick att jag ställde en inte alltför smickrande diagnos på honom och kände väl att det var läge att förklara just det du skrev. Jag blev lite besviken att han bara blåste upp påsen med munnen... det hade vare bättre med syrgas.Boken fick samsas med ett par mjukkoraller som jag i vanlig ordning glömt namnet på 12 sek efter jag hört det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 2 augusti 2008 Dela Postat 2 augusti 2008 Boken fick samsas med ett par mjukkoraller som jag i vanlig ordning glömt namnet på 12 sek efter jag hört det.Några bilder så löser vi det . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.