Christer T Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Imorgon kommer det att ske ett planerat strömavbrott hos mig på max 30 minuter. Är det någon som tycker att man behöver vidta några speciella åtgärder för den stunden? Citera
Wiking Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Jag skulle undvikit matning i förväg och inte tillsätta någon speciellt i karet innan det är igång igen. Citera
salar Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 30 minuter,då hinner du ta 2st whiskey och slappna av av tystnaden.Ditt kar klarar nog ett dygn utan ström,tack för i Lördags,en salt träff i värds klass.Patrik Citera
Tenkare Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 ska dom byta mätare hos dig? Dom gjorde det här för några veckor sedan.Killen som gjirde det var snabb. 10 minuter. Jag sa bara till att jag hade en massa akvarien igång. Citera
aerie Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Tror knappast 30min är något problem så länge du inte har ett väldigt högt belastat kar. Själv så hade jag lite bryderier med att de ströp strömmen hela dagen 2 ggr här men det var bara att ringa företaget som skötte det så drog de en kabel speciellt till akvariet så det var bara att köra på som vanligt. Citera
Vargklo Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Inga problem ser jag det som. Om du är osäker så dra en förlängningskabel till grannen! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.