Henrik.Å Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Har skaffat en aqua care 2 som har en cirkulationspump, men funderar på en eheim compact 300 ( http://www.eheim.de/eheim/inhalte/index.jsp?key=liniendetail_27585_ehen) som matarpump, vilka matarpumpar kör ni med? Citera
wrang Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Spelar nog ingen roll vilken pump du matar reaktorn med. Bättre med en lite mindre men ändå som orkar trycka upp vattnet till reaktorn. man kör ju inte många liter i timmen på en reaktor Citera
aerie Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Själv tänkte jag nog göra en sidostickare från returpumpen, du har ingen sådan du kan använda? Citera
Henrik.Å Postat 8 augusti 2008 Författare Postat 8 augusti 2008 jodå har planerat in en sidostickare från returpumpen, men tills vidare innan jag får tummen ur o fixa nya rördelar så tänkte jag använda en annan pump... så frågan kvarstår, kör nån med slangpump eller vad använder ni för pump eller har använt? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.