Gå till innehåll

Ledpanel


gladiator

Rekommenderade inlägg

Stod så här : Both USA and Canada Buyers will be shipped with 120 Volt Panels. All other countries Buyers will be shipped with 240 Volt Panel with Euro-Plug.

Lite mer text: DESCRIPTION:Quality built ALL White 225 LED Aquarium and Grow Light Panel This 12 by 12 inch LED panel has 225 super bright white LEDs. It is powerful enough to light a room yet consumes only 13.8 Watts !

Någon som har köpt denna eller liknande ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kelvin talet på denna ledarmatur var på "White 6000-7000K" borde ju passa perfekt i ett fraggkar,

där färgerna inte är det viktigaste utan tillväxten(Tycker jag). Har läst eller hört att ca 6-7000 K är ett bra tillväxt ljus.

Hur mycket skulle tullens avgifter bli på en produkt dom kostar 55 Dollar ca 300-350 kr plus frakt ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kelvin talet på denna ledarmatur var på "White 6000-7000K" borde ju passa perfekt i ett fraggkar,

där färgerna inte är det viktigaste utan tillväxten(Tycker jag). Har läst eller hört att ca 6-7000 K är ett bra tillväxt ljus.

Hur mycket skulle tullens avgifter bli på en produkt dom kostar 55 Dollar ca 300-350 kr plus frakt ?

jag köpte precis en pump för 600 spänn från hk inkl frakt fick betala 200 i avgifter så kanske du hamnar dör också...om du har otur.... det är inte alltid det fastnar i tullen. jag köpte flera ggr förut och då gick de igenom. man kan be dem skriva en faktura på ett lägre belopp..så fpr du ner dina kostnader mer.... det gjorde killen från HK till mig..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så farligt, slutpris ca 700 kr. Kan ju vara värt att prova, skulle räcka med en till mitt fraggkar.

Någon som har något positivt eller negativt om denna eller liknande produkter ?

jag köpte precis en pump för 600 spänn från hk inkl frakt fick betala 200 i avgifter så kanske du hamnar dör också...om du har otur.... det är inte alltid det fastnar i tullen. jag köpte flera ggr förut och då gick de igenom. man kan be dem skriva en faktura på ett lägre belopp..så fpr du ner dina kostnader mer.... det gjorde killen från HK till mig..
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...