Goranius Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Hej!Jag köpte en firre häromdgen och nu har han utvecklat vit prick någon som har ett Uv-c att låna ut, jag har ett men skulle vilja få tag i ett till för att köra dubbelt ett tag. Citera
adddo Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Hej!Jag köpte en firre häromdgen och nu har han utvecklat vit prick någon som har ett Uv-c att låna ut, jag har ett men skulle vilja få tag i ett till för att köra dubbelt ett tag.Jag har mitt kvar som ligger och skräpar.. dock tror jag lampan är runt 1 år.. så vet inte om den ger så bra effekt som den borde. Citera
Goranius Postat 15 september 2008 Författare Postat 15 september 2008 Nä nu måste jag ha ett ändå nu har en fisk till fått vitprick.Någon som har ett modell större att låna ut ett tag. Citera
Norgren Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 x antal 5 kronor + solarium = win?Eller kanske inte Citera
Goranius Postat 15 september 2008 Författare Postat 15 september 2008 x antal 5 kronor + solarium = win?Eller kanske inte Va!?!Nu fattar jag inget? Citera
HardStyler Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Va!?!Nu fattar jag inget?hahaha, Ulf tycker du ska ta å baxa några rör från ett solarium Citera
Norgren Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Nej in med hela fisken och stek han några minuter.Men men skämt åsido, har inte säljaren något som helst ansvar i detta fall? Citera
Goranius Postat 15 september 2008 Författare Postat 15 september 2008 Nej in med hela fisken och stek han några minuter.Men men skämt åsido, har inte säljaren något som helst ansvar i detta fall?Nu förstår jag lite bättre men köper man fisk privat så kan man kanske inte ångra sig men riva hela karet för att få tag i fisken är ingen lösning heller. Citera
hbmannen Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 göran låna mitt då.. stort å fint bränner av dom där prickarna på nolltid.. Citera
Goranius Postat 15 september 2008 Författare Postat 15 september 2008 Tack det är lugnt har lånat ett nu.Han har en fin muräna! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.