Gå till innehåll

Butiker i väst.


Mikael P

Rekommenderade inlägg

Tänkte bara se om någon kan tipsa mig om vilka butiker jag har att tillgå pånågorlunda nära avstånd hemifrån (Laholm)? Hade mina förhoppningar på Söndrums Akvarieshop men sist jag var där hade de sina saltkar nere och skulle "snart" ta upp dem igen, det var 1-1½år sedan och jag fick samma besked idag. Den enda som jag kan se nära nog då är den som ligger i Ängelholm.

Någon som kan tipsa om någon annan, skulle vara kul att ha ett par olika att titta på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, Arkens Zoo (Kommer inte ihåg vad de bytt namn till) ligger nära och bra. Skulle bara vilja ha tillgång till nån mer om möjligt. Kan iofs åka till GBG/Malmö med, båda ca 13-15 mil hemifrån fast det känns lite i längsta laget ifall man bara vill drägla runt lite.

Laggeman, jag vet om den länken och den hade säkert varit kanon om man hade haft lite geografikunskaper vilket jag tyvärr inte kan skryta med. Blir inte ett dugg klokare av att titta på de annonserna utan att sitta med en kartbok i knät, därav tyckte jag det skulle vara smidigare att helt enkelt fråga om någon kunde ge mig ett tips :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

finns ju Bioted marine i kungsbacka. ligger mellan Hamlstad o GBG. han har ett helt underbart utbud av koraller i toppklass!

Tekniskt sett så ligger det mellan gbg och Halmstad, men man är ju i princip framme i Göteborg om man kommit till Kungsbacka :) Bara ca 10 minuter till nästa butik.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

finns ju Bioted marine i kungsbacka. ligger mellan Hamlstad o GBG. han har ett helt underbart utbud av koraller i toppklass!

Håller med Anders !!

Grymt fina koraller. Fick en del med mig hem när jag var där i helgen.

Han har sten och tillbehör också men ingen fisk än, (kommer nog snart det också) !!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...