garfish Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Har fått ett par PM, med frågan om "studiebesök" hemma hos mig.Ja varför inte, och tänkt om man skull ta flera saltisar i en smäll. Om detta låter oki, för er? Jag arbetar en hel del, men det går ju alltid att klämma in någon dag och tid.Återkom om detta är intressant?Självklart bjuds det på med dopp, samt saft ! /Gustaf Citera
Magnus Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Vore kul! Din burk börjar verkligen bli något att titta på!Och så kan vi berätta lite om zeovitmetoden samtidigt!Några fler intresserade? Citera
NephruruS Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Jag är intresserad bara jag får tag i bil! Citera
Star_c Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Jag är självklart intresserad av en saltträff.Jättekul initativ! Citera
JustJohnny Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Jag kan tänka mig att gå dom hundratalet meterna ja Citera
garfish Postat 23 oktober 2008 Författare Postat 23 oktober 2008 3vligt att många vill.Självklart är alla välkomna. Trots "grannar" Då återstår det att kolla över ett datum, jag återkommer med det.Håller tråden öppen och vid liv så ev. fler kan komma och prata lite gallimatias om saltvärlden. /Gustaf Citera
Danwid Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Klar intresserad. Alltid bra med inspiration från andras burkar. Bullar och saft låter ju toppen. Citera
Magnus Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Kul att det finns intresse! Vi får titta på ett datum!Och alla får naturligtvis komma med - varifrån ni än kommer! Citera
NephruruS Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Sorry för OT men då kanske man skulle kunna slå in ett besök på C-life samtidigt om det har kommit igång tillräckligt för att ta emot besökare vid det här laget? Citera
Syd Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Bra Henrik tänkte samma tanke, då är det värt att åka en bit. Citera
garfish Postat 24 oktober 2008 Författare Postat 24 oktober 2008 Tja, vi får väl fråga C-life om den frågan /Gustaf Citera
wrang Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Kul att det finns intresse! Vi får titta på ett datum!Och alla får naturligtvis komma med - varifrån ni än kommer!Tackar. Passar tiden+datumet så kan även jag tänka mig komma Citera
garfish Postat 24 oktober 2008 Författare Postat 24 oktober 2008 Tackar. Passar tiden+datumet så kan även jag tänka mig kommaDu e välkommen CW, samt andra andra /Gustaf Citera
Magnus Postat 28 oktober 2008 Postat 28 oktober 2008 Trevligt att ni är intresserade av vår lilla butik!Tyvärr är det lite stiltje med byggandet pga mycket arbete (ordinarie arbeten).Vi återupptar byggandet i november!Men jag ska försöka dyka upp på träffen! Citera
garfish Postat 31 oktober 2008 Författare Postat 31 oktober 2008 Suck har varit utan dator i sex dar...Jag får väl titta på ett datum, återkommer snarast med ett.Ha en trevlig helg/Gustaf Citera
garfish Postat 4 november 2008 Författare Postat 4 november 2008 Nä nu e det daxs med ett datum.....Söndagen den 23/11 öppet hus från ca. 13.00 tills det blir tråkigt. Alla är Skicka mail eller PM för adress och tele nr./Gustaf Citera
Magnus Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Jag och sonen kommer! Några fler som dyker upp? Citera
JustJohnny Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Jag kommer helt klart att försöka dyka upp, ska se om jag kan dra med mig nån mer saltintresserad också. Som nybliven zeonörd måste man ju se hur dom stora killarna gör Citera
garfish Postat 7 november 2008 Författare Postat 7 november 2008 Jag och sonen kommer! Några fler som dyker upp?Jag hade ju inte räknat med något annat ! För underhåll av sonen, kanske filmen Hitta Nemo skulle passa in Pappa kanske vill se denna också, kanske var en baktanke att säga att sonen kommer. /G Citera
garfish Postat 7 november 2008 Författare Postat 7 november 2008 Jag kommer helt klart att försöka dyka upp, ska se om jag kan dra med mig nån mer saltintresserad också. Som nybliven zeonörd måste man ju se hur dom stora killarna gör Trevligt, hör av dig om du behöver adress. Ja ta med folk... Ju mer destå bättre.Vet ej hur jag skall definera hur de stora killarna gör ! och gör. /G Citera
Magnus Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Tja, Mulle Meck och Byggare bob funkar väl också... fast pappa är mest intresserad av espresson...Och "stor" är jag nog också... alla fall om magen nu när man inte hinner träna något... Citera
Danwid Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Är tyvärr borta den helgen men bor ju nära så kan ju komma upp på fika nån annan dag. Citera
garfish Postat 7 november 2008 Författare Postat 7 november 2008 Tja, Mulle Meck och Byggare bob funkar väl också... fast pappa är mest intresserad av espresson...Och "stor" är jag nog också... alla fall om magen nu när man inte hinner träna något...Kanske det var dig han menade med "stor" Du glömde chokladen... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.