SeaDweller Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Äntligen har jag fått upp lite bilder, inga superbra men ändå..Bilder från SeaDweller
Niclas Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Jättesnyggt! Man får kanske komma på ett besök framöver o klappa på draken?.
petrol Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Snyggt!!Häftigt med de olika anemonerna!! Inga problem att hålla mer en en art?
SeaDweller Postat 27 september 2004 Författare Postat 27 september 2004 Tackar! Jo du är välkommen att glutta lite. Kanske i samband med Stockholms akvarieförening om det blir nåt av den. Anemonerna funkar bra. 2 av dem står still men den lilaröda crispan har puttat lite på den vita crispan, och krypit runt den, nästan över, nästan under och tillslut bakom den innan den stannade på dess högra sida.Nu har de iofs stått still några veckor..
wrang Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 jätte snyggt upplägg.Vad var det för BTN-bakgrund du hadde. Är det en film eller moduler/bakgrund du satt bakom karet?Hur stort är akvariet och vilka mått är det på det?
SeaDweller Postat 27 september 2004 Författare Postat 27 september 2004 Hej, Det är en BTN Malawi med en lös modul. Väggen bakom akvariet är sned så det hela har formen som en tårtbit kan man säga. Akvariet är 60cm djupt på riktigt men "ser ut" att vara 100 cm djupt på vänster sida. På högra sidan går den sneda väggen emot akvariets bakre kant. Där är det alltså 60 djupt men blir "djupare" ju längre åt höger man går. Hrm lite svårt att förklara....Jag visar med en bild..Måtten är för övrigt 150X60X60 http://www.seadweller.se/tartbit.gif
Richard G Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Jävligt coolt, häftigt med olika anemoner!Har draken visat något intresse för de små fiskarna?
SeaDweller Postat 28 september 2004 Författare Postat 28 september 2004 Nej, inte nämnvärt, jag slängde i en neontetra för att "se vad som hände" men han log bara och tittade nonchalant och spelade svåråtkomlig. Det kan dock bli värre när han blir större.
Rekommenderade inlägg