Postat 1 december 200816 år Jag undrar om det går bra att mata min BTA med fryst torsk som jag har i frysen den är helt rå men det står att den är glaserad(?)
Postat 1 december 200816 år Det innebär bara att det är ett tunt isskikt på den som skall skydda den från att torka i frysen.
Postat 2 december 200816 år Författare jaha okej så då äre helt okej att mata med den om man tinar den?
Postat 2 december 200816 år jaha okej så då äre helt okej att mata med den om man tinar den?Nä, en BTA lever på ljus (zooxanthellae) men den går naturligtvis att mata. Välj något smått så som artemia eller dylikt. Ser inte så kul ut som en hel bit fisk eller räka, men är betydligt nyttigare för den.
Postat 2 december 200816 år Författare Hur ska man mata med artemia då för att den ska lyckas fånga den?
Postat 3 december 200816 år Mina tar fryst mysis när jag matar fiskarna. Jag behöver aldrig mata anemonerna separat
Postat 3 december 200816 år Författare jag har tre clowner som bor i anemonen så då borde det inte vara något problem med mat
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.