Gå till innehåll

Juwel lido med sump !!

Rekommenderade inlägg

Postat

Så hemma igen efter trippen till bror min fick inte ha min Nikon d90 själv för min sambo så jag testade min brors d60 och bara älskade den så det blev till att åka och köpa en till mig själv så nu har jag en egen och tanten har sin här kommer en bil jag tog med massor av alger på rutan !

post-4337-14468916843048_thumb.jpg

post-4337-14468916843192_thumb.jpg

• Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

vissa bara handlar o handlar..:)

nu vet vi vem som bestämmer i den familjen.. nu är det väl bara att ta tillfället i akt o "ge" henne

ett rejält stort akvarie.

Postat
vissa bara handlar o handlar..:)

nu vet vi vem som bestämmer i den familjen.. nu är det väl bara att ta tillfället i akt o "ge" henne

ett rejält stort akvarie.

Hehehe ja du manne det kommer så fort vi flyttar !

Postat

Tack alla !

Jag ska börja i veckan tänkte jag.

Jo Manne jag ska bygga en revpelare och väck med allt levande som är sålt och i med arter från samma region och inte så många utan bara ett par st men ack så fina har som sagt en fin dvärkjejsare och ett par andra godbitar på G.

Postat
riktigt fint kar Henrik.. så man vill ha det en dag med en massa koraller som nästan växer på varandra...:D

Tack Malm det ska bli bättre mer koraller ska i efter helgen !

Har en ritning i huvudet på hur jag vill ha det sen om det blir så det får vi se.

Postat

Hoppas du blir nöjd med korallen (Gul Diodogorgia sp. 01) tur du har en sådan vän:). I morgon efter vattenbyte och dyl, ska jag oxå lägga ut lite bilder på mitt RSM. Ha det bra kanin avlaren och hälsa lill trollet.....

Postat
Du har snart mer teknik i dit 100 L kar än vad många andra har i sina 1000 + kar!! he he he ....snyggt är det iaf..

150 Liter är det !

Hahahahahaha

Nja om jag hade mer plats i sumpen så hade jag haft mer teknik då jag e teknik freak men men får vänta tills vi flyttat som sagt och då ska det bli prylar !!

Postat
150 Liter är det !

Hahahahahaha

Nja om jag hade mer plats i sumpen så hade jag haft mer teknik då jag e teknik freak men men får vänta tills vi flyttat som sagt och då ska det bli prylar !!

Med sumpen är det 150 liter he he he. Skall bli skoj och se när du sätter i gång med ett mycket större kar!

Postat

he he he ........kan jag förstå.....hade jag hängt med i din hastighet när det gäller akvarium så hade jag haft ett "färdig kar" nu......he he he

Svårt att inte gilla det karet.

• Skapa Ny...