wrang Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Min nya Tunze turbelle stream 6000 (7000 liter/tim) kom hem idag och satt glatt ner denna i karet oxså.Men den LÅTER som en hummla i en burk. Någon som upplevt detta, kommer det att försvinna eller är det fel på den?Min andra låter inget alls så det är därför man börjar undra....Tacksam för svar Citera
Niclas Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Hm.. min 12000L lät så i början men det försvann efter ett tag. 6000L streamen var tyst från början. Vibrerar den också? Obalans? Citera
aerie Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Mina två 6000L/h har varit knäpptysta,idag rengjorde jag dock en och den lät ganska mkt,upptäckte dock att jag satt i propellern fel,var visst ett sista hack den skulle i också för att låsa fast propellern.Har svårt att tänka mig att den skulle levereras på det viset men det var bara min första tanke... Citera
Guest Motor_666 Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 min 6000 var knäpptyst från start...testa att pilla isär den och kolla att det ser ut som det ska? Citera
wrang Postat 6 oktober 2004 Författare Postat 6 oktober 2004 Skall skicka tillbaka den idag. Har pratat med affären.Nått vajsing med rotorn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.