Bicolor Postat 5 mars 2010 Författare Postat 5 mars 2010 Var ett tag sen jag skrev nåt i denna tråd, har gjort nåt vattenbyte sen sist, annars inga inköp, karet tuffar på som vanligt. Citera
Bicolor Postat 24 maj 2010 Författare Postat 24 maj 2010 Ha ha, xenian har behagat lossna från stenen och jag ser den ingenstans i karet.Det sitter kvar en ytterst liten bit, får se om den tar sig..Framrutan skrapades ren från kalkalger för några dagar sen -det började bli svårt att se in i karet. Roligt är att trådalgerna jag har irriterat mig på nu i några månader har börjat ge sig.Sommaren har infunnit sig, och med den följde den sedvanliga stiltjen i hobbyn.Bytte vatten som jag brukar, 20 liter.Allt verkar må hyfsat bra trots att vattentempen börjar krypa rätt nära 30-strecket..Är ganska slö på att lägga in bilder, men det kommer några så småningom. Citera
vll1g Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Nu får du ta å posta lite bilder Ser ut att ha varit ett tag sen sist! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.