Gå till innehåll

Vart köper man WG 310


foxxer

Rekommenderade inlägg

hej.

du måste registrera dig på paypal och betala via det sedan då går det automatiskt men oftast när du klickar på baynow så räknar dom i brittiska pund av någon märklig anledning.

tullen ja det får ödet avgöra du får ett kolli nr som du senare kan söka på posten själv ligger mitt paket i tullen i malmö just nu :( men men har som sagt köpt en del och klarat mig tidigare. dom skriver gåva på fraktsedeln men det hjälper inte alltid.

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

du måste registrera dig på paypal och betala via det sedan då går det automatiskt men oftast när du klickar på baynow så räknar dom i brittiska pund av någon märklig anledning.

tullen ja det får ödet avgöra du får ett kolli nr som du senare kan söka på posten själv ligger mitt paket i tullen i malmö just nu :( men men har som sagt köpt en del och klarat mig tidigare. dom skriver gåva på fraktsedeln men det hjälper inte alltid.

mvh Peter.

Ok tack för svaren. Får sätta mig o fördjupa mig i det lite då.

Där e ingen annan som vet en bra skummare till mitt kar? Gärna en man kan köpa här i sverige.

Kom med förslag:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det låter ju mkt frästande!

Ingen som har beställt från ebay eller något annat ställe som vet hur man gör och kan beställa hem en till min adress!? Givet viss stätter jag in pengarna innan, så fort vi har räknat ut vad priset blir!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 månader senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...