GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Mitt nÀsta projekt har varit att ta dykcert, och nu har jag gjort slag i sak!

Vill tipsa om de Àr nÄgon annan som Àr sugen pÄ att gÄ dykkurs som de har en kanpanj pÄ mÄnaden ut.

http://www.alpindyksport.se/index.htm

Grundkursen kostar nu 1500kr men dÄ tillkommer det 500kr för torrdrÀkt (om man har tÀnkt dyka i sverige).

Det verkar Som Patrick, aka ExCeed ska gÄ kursen som börjar den 27e med mig, vore roligt om nÄgon fler saltis vill gÄ. finns vÀl 6 av 8 platser kvar pÄ kursen nu dÄ (tror jag)!

Postat

Vad har du för grejer?

gött dÄ kan du köpa min kompletta utrustning sedan
Postat
gött dÄ kan du köpa min kompletta utrustning sedan

Hinner inte du heller???

Utrustningen bara ligger hÀr hemma nu,har ocksÄ tÀnkt sÀlja min.

Man fÄr passa pÄ att dyka nÀr man Àr pÄ varm semester nÄnstans !!;)

Postat

jag har tÀnkt börja lite igen men det finns dÄligt med tid enda felet bara har knappt nÄgon nytta av min militÀra dykutbildning dök i hamnen för 6 mÄn sen och dÄ bytte jag och polarns farsa proppeler pÄ hans segelbÄt och han ville inte hoppa i han Àr ÀndÄ master scuba diver.

SÄ lycka till killar med er utbildning det Àr skit roligt med undervattens vÀrlden !

Postat

dyka i sverige...kallt och jÀvligt...hu

FÄr vÀl kompa lite tid pÄ jobbet och sticka i tvÄ veckor till nÄt tropiskt paradis och dyka dÀr...eller snorkla iaf....finns mycket vackert pÄ ytan med!!! :D

Postat

Kallt det Àr ju nu det Àr bÀst att dyka i sverige, bra sikt och ingen överhettning ;)

Postat

Jag förutsÀtter att du kör med torrdrÀkt annars Àr det ju inte direkt muntert :)

Postat

Ja dÄ fÄr man vara en riktig man Jonas hy hy hy det e inte varmt var ute i dag med en polare och fiskade lite havsöring och det var lite kallt kan jag sÀga.

Postat

Tjena!

TÀnk pÄ att man ofta fÄr vad man betalar för, nu lÀste jag deras kursupplÀgg och det verkade hyfsat bra. Det dom oftast "snÄlar" in pÄ Àr antal elever per instruktör/divemaster och se till att ni fÄr den hjÀlp ni behöver.

Vill du bli lite inspererad av kallvattensdykning sÄ titta pÄ vÄran film frÄn i vÄras (det finns en liten fisk med oxÄ) Grottdykning i bjurÀlven

http://www.baggbodykarna.org/links/showlink.php?do=showdetails&l=71

Postat
  • Författare
Tjena!

TÀnk pÄ att man ofta fÄr vad man betalar för, nu lÀste jag deras kursupplÀgg och det verkade hyfsat bra. Det dom oftast "snÄlar" in pÄ Àr antal elever per instruktör/divemaster och se till att ni fÄr den hjÀlp ni behöver.

Vill du bli lite inspererad av kallvattensdykning sÄ titta pÄ vÄran film frÄn i vÄras (det finns en liten fisk med oxÄ) Grottdykning i bjurÀlven

http://www.baggbodykarna.org/links/showlink.php?do=showdetails&l=71

grym film, men vet inte om jag skulle simman i de dÀr grottorna :)

bra ftp, tog 1 min att tanka!

• 1 mĂ„nad senare...
Postat
  • Författare
Hur gick det för er med kursen? Spenderar ni alla helger ute i björkvik nu eller Àr ni mogna att hÀng med.. http://www.expeditionbjuralven.se

jorÄ har uppdyk i pÄsk.... ville inte dyka upp nu nÀr det Àr kallt ute :) men de var inte direkt svÄrt, varken teorin eller att dyka....

tror inte jag vill vara nÄgon stans dÀr jag inte har fritt uppÄt, just nu iaf ! :)

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.