Gå till innehåll

Butik i Stockholm centrum?


Botan

Rekommenderade inlägg

För att åka till triton är det enklast att åka tunnelbana till Tekniska Högskolan och därefter Roslagsbanan till Roslags-Näsby, tar ca 25 min.

Lite närmare och enklare finns Akvarieleasing, då tar man tunnelbanan till Duvbo, tar ca 12 min.

Sen finns ju även Akvarielagret, då åker man tunnelbana till Abrahamsberg, tar ca 16 min.

Till alla dessa blir man tvungen att gå ca 500 m från respektive station.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska till Triton, ta T-bana till Mörby centrum ca 17min fr. T-centralen. Sen buss 604V eller 604H som man tar precis vid utgången från Mörby centrum. Kliv av vid Enhagsslingan. Restid ca 30min. Sen får man gå ca 500m oavsett var man kliver av. 604V och 604H har samma rutt, men har olika riktningar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Enklast är nog att ringa och fråga dagen innan för att se vad dom har inne (jag hade åkt till Akvarieleasing).

Triton hinner jag inte till denna gång. Kommer tillbaka i Mars ist. Vilken affär har bättre sortiment Akvarieleasing eller akvarielagret??
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Triton hinner jag inte till denna gång. Kommer tillbaka i Mars ist. Vilken affär har bättre sortiment Akvarieleasing eller akvarielagret??

Leasing har definitivt mer koraller än lagret, vad det gäller fiskar är det mer lika.

Sen är min uppfattning att lagret är dyrare än leasing.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...