GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Tjena! TÀnkte fragga av ett gÀng knappar frÄn farsans kar,kanske ett 10 tal,frÄgan Àr dÄ,Àr det lÀttast att bara bryta av stenen,eller ska man klippa dom en och en?

bryter helst,eftersom det blir lÀttare att fÀsta dom Àn att hÄlla pÄ med gummisnoddar och sÄ

vad tycker ni?

Mvh Fredde

Postat

hallÄ..

knappar brukar man kuna ta lÄs i hok. typ som en matta med knappar. ganska lÀtt. sen Àr det bara att sÀta en snodd runt i nÄgra veckor sÄ har dom satt sig. det gÄr Àven att lÀgga en sten dÀr knapparna sitter och lÄta dom vÀxa över stenen sen tar men bort den. dÄ har man en klar fraggsten..

Postat

gÄr det att ta ut stenen sÄ hade jag kört , hammare och stÀmjÀrn/plattmejsel och bankat loss en bit sten med knapparna pÄ.

mvh manne

Postat
  • Författare

Mjo,har hört att dom Àr giftiga,men jag har aldrig kÀnt av nÄgonting.jag kanske Àr immun? hade nÀmnligen en sten förut proppad med knappar,och den satt jag i princip och fluktade över nÀr jag försökte pilla bort nÄgra fireworms.dock sÄ har de en lukt som verkligen stinker bajja.

Postat

Jag gör alla delningar under vattenytan för att inte riskera att gift som avges hamnar pÄ mina fingrar eller Ànnu vÀrre i ansiktet.

Postat
  • Författare

VÀrt att veta - Jag var inte medveten om att knappar var giftiga nÀr ja gjorde sÄ.

Mvh Fredde

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.