Benny Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Fick ett AQUAEL 11w uvc av en polare kan jag ha det till ett saltkar på 256 littacksam för svar Citera
stigigemla Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Ja men det är knappt. Du bör ha ett flöde på knappt 500 liter i timmen genom det och helst ha insuget vid botten i karet. Citera
Benny Postat 24 januari 2009 Författare Postat 24 januari 2009 Ja men det är knappt. Du bör ha ett flöde på knappt 500 liter i timmen genom det och helst ha insuget vid botten i karet.Tänkte köra den genom ett innefilter Fluval 4 1000 liter/tim med filter och genom uv blir det väll inte mycket mer? Citera
Kjelle Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Fick ett AQUAEL 11w uvc av en polare kan jag ha det till ett saltkar på 256 littacksam för svarVille bara säga att jag har ingen bra erfarenhet av Aquaels UV-C då den helt plötsligt blev otät.Jag hade en djädrans tur som märkte det!Deltecs UV-C är bra mycket rejälare grejor. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.