Yodelking Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Såg han frammer för första gången idag, fortfarande jätte skygg men det går åt rätt håll =)Och inget lila slime på ett par dagar så kaos och katastrof perioden verkar ebba ut !Roligt att höra att det äntligen har vänt!!Vilken firre är det som gömt sig innan?Mitt kar har jag inte fått bukt på algerna ännu, men mitt silikatfilter för osmos samt alubaserad fosfat-remover kom med posten idag, så nu finns det hopp!Betyder detta att ska behålla karet ett tag till? Citera
Marie_hbg Postat 23 januari 2010 Författare Postat 23 januari 2010 Annonsen ligger kvar ute, men säljes endast komplett.Hade tur denna gången med dessa problemen, kanske inte alls har lite mycket tur nästa gång. Citera
Johan2x Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Annonsen ligger kvar ute, men säljes endast komplett.Hade tur denna gången med dessa problemen, kanske inte alls har lite mycket tur nästa gång.Detta har jag totalt missat. Fått sålt det?/Johan Citera
Marie_hbg Postat 25 februari 2010 Författare Postat 25 februari 2010 Japp akvariet är nu sålt. Trist men det var det bästa för situationen tyvärr. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.