Gå till innehåll

Hur ska man lösa det här?


holken

Rekommenderade inlägg

-ger uppVår Black cap jawfish bestämde sig idag för att hoppa ner i burken som rymmer våra filter, pump och värmare! Hur F-N ska man få upp honom därifrån? Har ett Juwel panorama 100 (170l) och tyvärr så går inte "mellanväggen" plocka lös som det tydligen ska gå på vissa modeller.

NÅN som har en ide?

post-4343-1446891671044_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dra i plastskivan den lossnar lyssna på mig jag vet har ju själv gjort det på ett antal juwelfilter du kan inte tömma behållaren på vatten den fylls ju på hela tiden utan dra den sitter som f*n men den lossnar tar du sönder den så har jag en ny behållare till dig det lovar jag !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är han fast!

vi körde på en kombination av era råd. Det blev till att ta till både en slang och handen. Hoppas bara den lilla gynnaren inte blev för stressad av sin strapats att han klarar sig nu. Han har ju i och för sig varit med längst av våra innevånare då han var bland de första som kom till oss, så en del ommöbleringar, byte av kar och andra saker har han ju klarat tidigare.............

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...