Postat 16 oktober 200420 år HAHAHA, skön kille du är Beppe, såg precis din avatar, garvade nästan ihjäl mig
Postat 16 oktober 200420 år Författare HAHAHA, skön kille du är Beppe, såg precis din avatar, garvade nästan ihjäl mig Skönt att man kan glädja folk..Mer bilder kommerMvh Beppe
Postat 3 oktober 200618 år Författare Lägger upp lite bilder. Tyvärr är akvariehobbyn lågpriorterad från min sida just nu
Postat 3 oktober 200618 år Mycket fint utslagna koraller. Grattis! Speciellt dina Caulastrea är imponerande men även blåskorallen o.s.v. Är det Xenia allt det där uppe vid ytan?
Postat 3 oktober 200618 år Författare Mycket fint utslagna koraller. Grattis! Speciellt dina Caulastrea är imponerande men även blåskorallen o.s.v. Är det Xenia allt det där uppe vid ytan?Det stämmer. Det har växt som ogräs, men nu tycker jag det inte växer lika explosionsartat längre
Postat 4 oktober 200618 år Snyggt kar Beppe.En fråga... Inte är det en Tunze Nanostreamer du har i karet??? Hur har du isåfall fått tag i den?
Postat 4 oktober 200618 år när jag var hos mats så hade han en vanlig stream iaf, men han kanske har bytt?
Postat 4 oktober 200618 år Författare Snyggt kar Beppe.En fråga... Inte är det en Tunze Nanostreamer du har i karet??? Hur har du isåfall fått tag i den?Det är en vanlig stream. Tycker du den verkar liten? Jag tycker den är stor o ful och tar alldeles för mycket plats. Man får jobba på att gömma den bättre.