Gå till innehåll

BJÖRKANS Kub kar


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

I vårt förra hus hade vi en öppen spis ca 3m från mitt kar, det gick alldelse utmärkt. Vid något tillfälle eldade vi så man var tvungen o ligga på golvet för o klara sig utan brännskador (;)) men det gick utan problem för mig då iaf. Nu var det juset inte så väldigt stort, och det var inte den enda uppvärmningskällan, jag vet inte hur det ser ut i ert nya hus, men vi eldade dagligen när tempen gick ner så jag tror inte du ska ha några bekymmer Marcus. Kör hårt! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • Svar 451
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Japp det blev som de blev fick ett helt ok bud på allt levande så jag sålde de. sen så sålde jag karet med.

känns rätt bra just nu pga att jag alldrig hadde haft tid med det endå..

men redan nu är jag sugen på att starta om igen =) men det får vänta, har kommit fram till att jag ska totalrenovera min källare för att kunna ha ett lagom stort kar i mitt bio/film rum.

Då kommer de gammla pannrummet bli mitt teknikrum där jag kan gå in och gömma mej när käringen är på en..

förmodligen kommer det bli en kenta kopia då jag är så såld på hans kar.

men tyvär kan jag inte ha den storleken men ett på ca 800l hadde inte varit dumt.

men men jag tackar för alla trevliga kommentarer som jag fått på denna tråden jag kommer starta en ny jag har kommit så långt att jag börjat bygga på karet.

ni som köpt mina grejor får gärna mejla bilder på hur allt gör sej hemma hoss er.

over end out/ Marcus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...