Gå till innehåll

Blekingeträff?


aerie

Rekommenderade inlägg

Jag ringde Mats på Activa i Kallinge idag, han ska försöka ha öppet på söndag men kunde helt besluta det ännu pga yttre omständigheter men uppmanar att de som är intresserade slår honom en signal. Peter på akvarium ronneby förutsätter jag har öppet som vanligt på söndag. Tänkte det kunde vara kul för er som kör ganska långt för det här att ha de 2 butikerna som har salt här att besöka(finns visserligen 2 saltkar i en butik till här i Karlskrona men värre misskötsel av akvarium har jag aldrig sett).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo fö fan, va gutt o få träffa lite andra med samma intresse, sen vill jag tacka för fraggarna, satte sig fint i burken.. verka stormtrivas, sen caulerpan har jag i den lilla burken än så länge, funderar på att dra ett skott från den o sätta i stora burken,, växer juh rätt ordentligt om den trivs.. men skit samma, tack iaf för en grym träff, få hoppas det blir fler sånna, me inte allt för långt mellanrum hehe.. Tja så länge

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...