Gå till innehåll

Blekingeträff?


aerie

Rekommenderade inlägg

Hej!

Hittade inte den gamla tråden om det men det känns som att det kanske kunde vara kul med en träff för oss saltisar här i Blekinge med omnejd? Lite snack, kaffe och fraggbyte kunde ju vara rätt trevligt sätt att spendera söndageftermiddagen. Jag kan tänka mig att hålla i det tex den 5 april någonstans på eftermiddagen om det finns intresse, vad säger ni?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det finns ju ett gäng i karlskrona som snackat om en blekinge träff !

Som sagt så finns det ju ett gäng från kristianstad sölvesborg som e på !

Min vän Keyser bla annat.

Har Daniel flyttat bortåt? *inte mkt koll* Men ni välkomna att hänga på, tänkte eftermiddagen blir lämpligare om man måste köra en bit :)

Bra initiativ Samuel! Jag kommer gärna den 5 April!! Ska bli spännade att se ditt rev.

//Thomas

Du är så välkommen :) Om dina fraggar av ,vad den nu heter som jag inte kan komma på just nu men jag tror du vet vilken jag menar, är stora nog vid det laget så är jag fortfarande intresserad :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om dina fraggar av ,vad den nu heter som jag inte kan komma på just nu men jag tror du vet vilken jag menar, är stora nog vid det laget så är jag fortfarande intresserad :)

Jag fixar en vad den nu heter som du inte kan komma på just nu men jag tror jag vet vilken du menar! :stjärna:

//Thomas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ohhh....kom på att jag kanske skulle påpeka för eventuella kattallergiker att det finns 2 såna i lägenheten. Bara så jag får lite koll så får ni gärna skicka ett mail till mig ifall ni är sugna på att dyka upp, bra att veta om man behöver fixa fram lite fler pallar eller kaffe :) Ni når mig på mist.me@spray.se

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Hej allihop :)

Tänkte jag skulle bumpa den snart och sätta ut lite mer info men det får bli nu då helt enkelt :)

Ni hittar vår lägenhet på 5 våningen här:

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=0706781588&Vkiid=eZ4OJGcfP9lcoi3B54pU3g%253d%253d&Vkid=82506947

Portkod är 2168. Känner att jag skulle behöva ta ett överslag på hur många som kommer, lite risk att det inte finns sittplats till alla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag gör så här helt enkelt att jag lägger reservationen att det kan bli lite trångt men alla som vill är välkomna... jag ska ta och köpa lite kaffe iaf för de törstiga :)

Är det något mer som önskas, typ ett lagom varmt vattenbad till de som har med sig koraller att byta(om det nu är någon)? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känner att jag skulle behöva ta ett överslag på hur många som kommer, lite risk att det inte finns sittplats till alla.

Kalas, verkar som att vi blir några stycken. (har du gjort ett överslag på hur många vi blir?) Ska vi ta ett gäng fraggar med oss eller bara varsin pall ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kalas, verkar som att vi blir några stycken. (har du gjort ett överslag på hur många vi blir?) Ska vi ta ett gäng fraggar med oss eller bara varsin pall ;)

Vad sägs om båda? :) Nä men rent gissningsmässigt så tror jag fått svar från runt 10 talet definitivt men skulle inte bli jätteförvånad om det dök upp lika många till ;) vi får väl se helt enkelt...

Blir det några fler som säger att de kommer så åker jag och hämtar lite pallar hos sambons syster. Har nog runt 15 sittplatser som det är så det ska nog lösa sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...