saltishenke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Funderar på att sälja mina Borbonius anthias... du kan få dem för det facila priset av 1500kr/st Det är såna här sötnosar:Ojojoj inga dåliga firrar !Såg pris på dom runt 2500:- st . Citera
aerie Postat 27 mars 2009 Författare Postat 27 mars 2009 Mmm... toppnoteringen jag sett var i usa för $400 Citera
Ricke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 1500 hehe så mkt har ju jag inte fisk för totalt. Citera
saltishenke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Synd att jag inte har mitt stora kar i gång för då hade jag handlat dom för dom är väldigt vackra !Men som tur är så får vi ju se dom live eller ? Citera
aerie Postat 27 mars 2009 Författare Postat 27 mars 2009 Självklart Så länge ingen av dem begår självmord eller bengalen får för sig att hon är svältande Citera
mange med slangen Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Hej Samuel magnus här jag kommer gärna.Har reggat mig först idag, snabb va? ha ha ha Citera
aerie Postat 28 mars 2009 Författare Postat 28 mars 2009 Hehe...det var så dags, du är välkommen. Citera
Hellman Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Jag tar med mig två kulturer med Tigerpods om någon är intresserad.../Hellman Citera
saltishenke Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Jag tar med mig två kulturer med Tigerpods om någon är intresserad.../HellmanPax på lite till mig om det e ok ? Citera
aerie Postat 1 april 2009 Författare Postat 1 april 2009 Jag ringde Mats på Activa i Kallinge idag, han ska försöka ha öppet på söndag men kunde helt besluta det ännu pga yttre omständigheter men uppmanar att de som är intresserade slår honom en signal. Peter på akvarium ronneby förutsätter jag har öppet som vanligt på söndag. Tänkte det kunde vara kul för er som kör ganska långt för det här att ha de 2 butikerna som har salt här att besöka(finns visserligen 2 saltkar i en butik till här i Karlskrona men värre misskötsel av akvarium har jag aldrig sett). Citera
Ricke Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 kan ta med en liten bit brun montipora om någon vill ha? den ramla av stenen där den satt så. Citera
aerie Postat 6 april 2009 Författare Postat 6 april 2009 Tänkte bara tacka de som kom, det var kul att få ett ansikte på några iaf här. Hoppas fraggarna och algerna klarade resan fint! Citera
Ricke Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 trevligt träff o goda muffins synd att det inte kom fler så man fåttt räffa fler, nästa träff blir väl i kalmar om det finns intresse Citera
amatören Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 tråkigt att man inte kunde komma....såg verkligen fram emot det........men ibland kan man inte styra över allt! Citera
saltishenke Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Ja tyvär blev min dotter kass på lördags natten ! Citera
nuked_bunny Postat 8 april 2009 Postat 8 april 2009 Jo fö fan, va gutt o få träffa lite andra med samma intresse, sen vill jag tacka för fraggarna, satte sig fint i burken.. verka stormtrivas, sen caulerpan har jag i den lilla burken än så länge, funderar på att dra ett skott från den o sätta i stora burken,, växer juh rätt ordentligt om den trivs.. men skit samma, tack iaf för en grym träff, få hoppas det blir fler sånna, me inte allt för långt mellanrum hehe.. Tja så länge Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.