Gå till innehåll

Ciklidhuset Bäst i Väst!


wizz

Rekommenderade inlägg

Ja vad kan man säga annat änn att Göran helt klart är en bäste..

Varför all denna berömmelse?

Jo ni skall få höra.

I kväll sprak min bakruta på mitt perkula 120 och vatten rann ut i kabel kanalen vilket medförde både kortis i hela rummet samt vatten i hela skåpet och lite till

Vad gör man då det händer ?

Jo snabbt fram med hinkar, tunnor och slang med pump för att tömma allt.

Ur med koraller, fisk, LS! ops vad gör jag nu då allt tömt och tunnor över allt..

Funderar ett tag och bestämmer mig för att ringa runt och se om någon kanske kan husera mina fidkar och koraller och efter ett tag kommer jag på att slå Göran på Ciklidhuset en signal..

Göran svarar och jag förklarar hastigt vad som hänt och undrar om han kan husera mina fiskar, Koraller, och LS.

Göran svarar att han snart får hem en ny sändning men att jag kan komma ner med sakerna så löser han det.

Så jag säger bara att Göran på Ciklidhuset är en kille som bryr sig om oss kunder till 110%

Tänk er själva att hanma i min sits och det är Söndag kväll klockan har passerat halv nio och din lokala handlare ställer upp på det sättet som Göran gjorde för mig..

Jag kan inte nog tacka honom det finns inte ord för den glädje och tacksamhet jag känner mot honom.

Tack Göran !

Nu på morgonen så fort jag vaknar skall jag ringa Majornas glas och se när han har tid att lösa mitt problem..

Jag åter kommer med vidare rapport.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Ja gör en uppföljning av gårdagens haveri..

Har idag pratat med Majornas glas och skall ner med karet i morgon för lagning sedan får vi se hur lång tid det tar. Skall även kolla med mitt försäkrings bolag om dom tar kostanden på karet..

Kollade av med Göran idag och det ser ut som om allt har överlevt.

Uppföljning följer...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Karet avhämtat och nystart på G.

Var förbi Göran och kollade till mina fiskar och handlade mer Salt för starten.

Planen är att fisk och Koraller skall tillbaks till karet i morgon eller senast under helgen.

Karet ser ut att hålla tätt och har stått med vatten i några dygn och det ser ut att hålla fint.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning men sprickan kom från det borrade hålet för returen ut i karet (mittenfacket)

Där en spricka har uppstått och get sig av ut mot kabelgenomförningen och där började det då sipra ut vatten ner i skåpet under..

Troligen en spricka som uppkommit då det borrades och sedan kan trycket ha gjort sitt..

Det är vad jag tror..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...