Guest Marcus Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Hej...undrar lite bara, vad får man tag i billigt månskenbelysning till akvariumet ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xperx Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Köp en 25W blå glödlampa och koppla till en timer. Om du inte är intresserad av nåt mer avancerat som månfaser osv... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Jag byggde ett med lite blå dioder efter ritning av Granlund (jag tror att det var Granlund) sök på forumet så kanske Du hittar tråden. Lycka till Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Köp en 12V datafläkt med blått ljus då får man både det blåa skenet och en fläkt över vattenytan... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Marcus Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 det var coolt.......det var något att tänka över... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Frågan har varit uppe innan om det verkligen är rätt att ha månljus i karet.När jag satte in min fläkt med blått ljus så vet jag ej om det var detta eller nån annan orsak att mina maskar kröp ut ifrån levandestenen och skulle fortplanta sig. Dagenefter så låg maskarna i drivor på sanden och hela karet var vitt/mjölkit Värderna i karet var okey Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest ChipseT Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 så dom gillar just det ljuset från dom fläktarna då?jag trodde man skulle ha något speciellt ljus?hur många fläktar du då wrang?MVH Oskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Centurion Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Köp en 12V datafläkt med blått ljus då får man både det blåa skenet och en fläkt över vattenytan...Hur löste du matningen med 12v ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 en trafo löser det problemet finns hos claes olson eller elfa eller hos din närmsta el handel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 hur många fläktar du då wrang? jag har 1st Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Centurion Postat 25 oktober 2004 Dela Postat 25 oktober 2004 en trafo löser det problemet finns hos claes olson eller elfa eller hos din närmsta el handelKan du länka till någon sån eller förklara lite mer angående vad för typ som krävs?AC/DC? Spelar A roll? osv... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 oktober 2004 Dela Postat 25 oktober 2004 Min fläkt drivs utav en Batterieliminator 12VdcDC - LikströmAC - Växelström Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Centurion Postat 25 oktober 2004 Dela Postat 25 oktober 2004 Min fläkt drivs utav en Batterieliminator 12VdcDC - LikströmAC - VäxelströmOk, typ modell mobil-laddare (fast 12v då antar jag)......tack för infon, då vet jag vad jag ska jaga runt på stan efter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 26 oktober 2004 Dela Postat 26 oktober 2004 DC = dead current= LIK ström Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 26 oktober 2004 Dela Postat 26 oktober 2004 Var köper man fläkten ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 26 oktober 2004 Dela Postat 26 oktober 2004 bla www.kjell.com har <TABLE class=shop_table id=Shop_items2_Shop_items_datagrid1_DataGridShop style="WIDTH: 550px; BORDER-COLLAPSE: collapse" cellSpacing=0 cellPadding=3><T><TR class=shop_td_item_white vAlign=center><TD class=shop_td_item_no vAlign=center align=left>68180</TD><TD class=shop_td_item_desc vAlign=center align=left>Chassiefläkt 80 mm LED Blå </TD><TD class=shop_td_item_inv vAlign=center align=middle></TD><TD class=shop_td_item_price vAlign=center align=right>99,00</TD></TR></T></TABLE>annars så finns dom i alla databutiker i princip Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.