DaTrucka Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Här diskuterar vi artikeln om Syds sjöhästar.Artikel hittar ni här. Citera
NephruruS Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Snyggt Syd! Fint och stilrent kar och innehållet ser suveränt ut ! Citera
Freddi Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Jag har haft förmånen att se detta karet live och jag tyckte det var mycket fint och sjöhästarna är grymt coola.Man blev riktigt sugen på att testa själv !! Citera
amatören Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Har ju inte sett sjöhäst karet förutom på bild men är det lika snyggt som dit andra så tappar man andan he he he Citera
Vargklo Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Verkligen jättesnyggt! Mycket bra inspiration!Otroligt prydligt även i sumprummet. Du är nog den förste jag sett med algskrapa för sumpen Citera
Laggeman Postat 6 april 2009 Postat 6 april 2009 Supersnyggt Bosse! Är stor gorgoniafan själv! Jag tycker det något mindre ljusstarka intrycket gör sig riktigt bra faktiskt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.