Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

• 2 veckor senare...
Postat
Tycker det ser cleant och fint ut :)

Bara att fylla ut det lite mer med tiden, du verkar ju inte ha några algproblem eller liknande :D

Tackar.

tror ZEOviten gör sitt i karet. har lite gröna trågalger på några stenar o lite på sanden men kirurgerna äter det.

tar det lite lugnt med all fisk o sånt. vill ju inte chocka karet..

Postat
i denna hobbyn så får det ta tid......vad har du för planer i karet då???

missade ditt inlägg. Har tänkt inrikta mig mest på sps men nåna lps måste man oxå ha. Har beslutsångest ang. vilken fisk som jag ska ha.

Postat
Ser bra ut Anders! Vilken acropora är det du tar med fraggar på till Manne?

blid 3 mellan clownerna. har inte varit i karet så länge därför ganska mörka nu.

Crille. jag vet tyvärr inte var stenen kommer ifrån men jag kan försöka ta reda på det. har köpt den på Håkanstorp Zoo i Malmö.

Postat
blid 3 mellan clownerna. har inte varit i karet så länge därför ganska mörka nu.

Crille. jag vet tyvärr inte var stenen kommer ifrån men jag kan försöka ta reda på det. har köpt den på Håkanstorp Zoo i Malmö.

okej, trevliga att bygga med:)

Postat
här går det undan vad är karet 2 månader =) ser redan ut som du haft de i ett år ju =)

ser riktigt fint ut

karet är inne på vecka 5 nu. det levande har varit i ca 3v en del var redan innan lite strörre. men vist fan växer det snabb. en del koraller har redan vuxit fast på stenen samt att nån korall redan fått fot på limet.-haj-

dock behöver jag mer sten inom snar framtid. (ca 30kg till.)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...