Gå till innehåll

Anders nya 718l zeovit Akvarium


a.nilson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hamnade på akvarieutstyr i Danmark i lördags. Tyvärr väntade dom på ny sändning så det var ganska lite saker i Karen, men lite LS köpte jag. Väldigt porrös är den med tror nog dom hade 2000kg LS. Dit ska jag åka igen iallafall.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hamnade på akvarieutstyr i Danmark i lördags. Tyvärr väntade dom på ny sändning så det var ganska lite saker i Karen, men lite LS köpte jag. Väldigt porrös är den med tror nog dom hade 2000kg LS. Dit ska jag åka igen iallafall.

Är du riktigt nöjd med stenen? Fundrar på att införskaffa den där. Man kan ju spara en hel del

pengar om man skall ha många kilo. Hade dom stora grundstenar osså?

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är du riktigt nöjd med stenen? Fundrar på att införskaffa den där. Man kan ju spara en hel del

pengar om man skall ha många kilo. Hade dom stora grundstenar osså?

/Johan

jag är nöjd med stenen. där fanns LS i alla storlekar o former. jag ska handla mer sten där när jag e där nästa gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har mätt mina vattenvärde idag, äntligen så har jag fått upp mitt kh till 8. Ca 450 men jag får nog köpa nytt mg-test det har visat för mycket innan o nu visa den 1500, om jag inte mins fel så enligt Bengans elos-test visade mitt salifert nära 100 för mycket. Blir att skaffa nytt i veckan. Annars flyter det på som vanligt. Ska försöka fixa autopåfyllningen i veckan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...