a.nilson Postat 20 december 2009 Författare Postat 20 december 2009 Fick med mig pelarn hem till dig!!Den är packeterad i en spann med is !!!Får ta och tina upp den till dig!!tackar! hoppas inte d var för mycket besvär. om inte annat så ses vi ju till jul. ringer dig imorgon eller tisdag så vi kan bestämma mer. Citera
Freddi Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 tackar! hoppas inte d var för mycket besvär. om inte annat så ses vi ju till jul. ringer dig imorgon eller tisdag så vi kan bestämma mer.Det är lungt kompis !!Jag hade ju ändå vägarna förbi där!! Citera
a.nilson Postat 24 december 2009 Författare Postat 24 december 2009 Det är lungt kompis !!Jag hade ju ändå vägarna förbi där!!Blir spännade o se hur pelaren ser ut när isklumpen tinat bort. Citera
Freddi Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Hur har det gått, var där nån pelare i klumpen ??? Citera
a.nilson Postat 26 december 2009 Författare Postat 26 december 2009 Jo då. Den står på jobb under lite rehab nu. Citera
a.nilson Postat 1 januari 2010 Författare Postat 1 januari 2010 Tittade inom Håkanstorp härom dagen o med mig hem följde en diacanthus, en liten hökfisk. riktigt fin sändning hade han fått hem. Citera
a.nilson Postat 1 januari 2010 Författare Postat 1 januari 2010 Några bilder på min Diacanthus. ska försöka få bild på hökfisken oxå. om inte annat så får det vänta till fotograf Bengan kommer hit hehe. Citera
a.nilson Postat 1 januari 2010 Författare Postat 1 januari 2010 Nice fish Herr. NilssonHar letet ett tag efter en vitbukad Diacanthus så gissa om jag blev glad när jag hittade den. Citera
a.nilson Postat 2 januari 2010 Författare Postat 2 januari 2010 Bengan kommer hit imorgon o tar lite nya bilder. Citera
Freddi Postat 2 januari 2010 Postat 2 januari 2010 Ja han är ju en fena på att ta bilder så det blir nog bra !!! Citera
amatören Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 modigt att stoppa ner en kejsare ibland alla korallerna Citera
a.nilson Postat 3 januari 2010 Författare Postat 3 januari 2010 modigt att stoppa ner en kejsare ibland alla korallernaOm jag inte har fel för mig så är det vanligare att en gulbukad diacanthus ger sig på koraller än vad den vitbukade. (min har vit buk) men visst finns den en överhängande risk men jag kunde inte låta bli att inte ha en kejsare. Citera
Bengan Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Ja han är ju en fena på att ta bilder så det blir nog bra !!!Du är en fena på vitsigheter! Citera
Yodelking Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Om jag inte har fel för mig så är det vanligare att en gulbukad diacanthus ger sig på koraller än vad den vitbukade. Är det exakt samma art? Jag har aldrig tidigare hört talas om att det ska finnas båda färgerna.Det är inte bara om de har gått ut fullt från juvenile till vuxen?Eller hona/hane? Citera
a.nilson Postat 3 januari 2010 Författare Postat 3 januari 2010 (ändrat) Tror det ska vara beroende på var den kommer ifrån. Enligt Atlas boken så kommer den vitbukade från Röda havet o Östra Australien. Ändrat 3 januari 2010 av a.nilson Citera
svedalaciklid Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 tog också en chansning med min lu vulpinus ,får hålla ögon öppna skulle de ge sig på korallerna så blir det ju vräkning av fisk hehe Citera
a.nilson Postat 3 januari 2010 Författare Postat 3 januari 2010 tog också en chansning med min lu vulpinus ,får hålla ögon öppna skulle de ge sig på korallerna så blir det ju vräkning av fisk heheVisst e d så, men tyvärr är det lättare sagt än gjort. Citera
a.nilson Postat 3 januari 2010 Författare Postat 3 januari 2010 Då har Bengan varit här o tagit nåna foto så han lär väl lägga ut dom när han väl valt ut dom han vill visa. Citera
Bengan Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Blev en del bilder igår hos Anders. Börjar med lite bilder på fisk och annat. Citera
a.nilson Postat 4 januari 2010 Författare Postat 4 januari 2010 Tack Bengan. Du blev lite stadigare på handen efter ölen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.