Gå till innehåll

Anders nya 718l zeovit Akvarium


a.nilson

Rekommenderade inlägg

Tittade in på håkanstorp idag o så råkade det bli 4 nya koraller o 2 fiskar!:smiley17: han hade fått en ny liten sändning. Bilder på inköpen kommer när fotografen "framkallat" bilderna.

Funderar dock på ommöblering ibland korallerna samt att skaffa en revpelare så jag får plats med mer.:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

En snygg liten fjärilsfisk (chartodon vagabundus) som går på jobb o betar glasroser o sen blev d en clarki som gör den andre sällskap hos Bengan.

vad kul.. alltid trevligt med lite ny fisk i baljan.. för min del så tittar jag lite extra på karet när man fått i lite ny fisk.. man får en go känsla..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vad kul.. alltid trevligt med lite ny fisk i baljan.. för min del så tittar jag lite extra på karet när man fått i lite ny fisk.. man får en go känsla..

mvh manne

Jag är på jakt efter några specifika fiskar till karet här hemma, jag hoppas hitta dom snart. har letat länge nu så jag hoppas att nån handlare lyckas få tag i dom snart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på jakt efter några specifika fiskar till karet här hemma, jag hoppas hitta dom snart. har letat länge nu så jag hoppas att nån handlare lyckas få tag i dom snart.

sånt kan ta sin tid.. men man får hållas sig tills det händer.. annars har man förmycket :) fisk när det väl händer.. siktar själv på en liten kirurg sen när kuben är iordning..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

sånt kan ta sin tid.. men man får hållas sig tills det händer.. annars har man förmycket :) fisk när det väl händer.. siktar själv på en liten kirurg sen när kuben är iordning..

mvh manne

får för mig ibland att byta ut all fisk jag har i karet, men sen vet i fan vad jag skulle vilja ha istället. det man har vet man ju funkar bra, är friska o man har ju haft många av dom sen de var ganska små. men förr eller senare blir det väl ändå till att byta ut dom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...