Dimorb Postat 24 april 2009 Postat 24 april 2009 Har en liten skummare som jag inte kan identifiera. Det står ingenting på den någonstans men utformningen är rätt speciell.Finns det någon på forumet som har kört en sådan här och vet vad det är för modell eller tillverkare? Citera
Dimorb Postat 24 april 2009 Författare Postat 24 april 2009 Jag får inga bubblor när jag kopplar in den. Varifrån skall luften komma det finns ju ingen syreslang att koppla till skummaren? Citera
Dimorb Postat 25 april 2009 Författare Postat 25 april 2009 Finns det ingen som vet vad det är som saknas för att få luft in i skummaren?Jag har kopplat på pump och alla delar som jag kan hitta. Jag ser inget uttag till luftslang på pumpen och hittar inget på skummaren.Någon som vet?? Citera
Johan2x Postat 2 maj 2009 Postat 2 maj 2009 Slangen skall i under pumpen.JohanFinns det ingen som vet vad det är som saknas för att få luft in i skummaren?Jag har kopplat på pump och alla delar som jag kan hitta. Jag ser inget uttag till luftslang på pumpen och hittar inget på skummaren.Någon som vet?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.