amatören Postat 12 oktober 2009 Författare Dela Postat 12 oktober 2009 Nån som är intresserad av att köp det är välkommen att lägga bud. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 12 oktober 2009 Dela Postat 12 oktober 2009 Trist när sånt händer. Nån annan som stressade den?? Ska försöka flytta min till mitt gamla kar där d finns mer alger till honom. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 12 oktober 2009 Dela Postat 12 oktober 2009 Nån som är intresserad av att köp det är välkommen att lägga bud.Bara att ta nya tag, fiskar dör för oss alla. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 oktober 2009 Författare Dela Postat 13 oktober 2009 nopp inget som stressade han....som jag såg. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 oktober 2009 Dela Postat 13 oktober 2009 tråkigt jonas! men ge inte upp ändå! vet att det suger när ens favoriter går bort.. själv tappat två i sommarens värmebölja.. men du skulle nog börja om från noll med karet.! mitt enda tips jag kan ge..mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 oktober 2009 Författare Dela Postat 13 oktober 2009 jo det suger när favon dör...men jag tycker min favo dör varje gång jag köper nån...imperiator, japonicus, veliferum, tryckaren, idolen, dvärgkejsare av dess sorter och nu nason......varför dör inte nån av dom andra fiskarna som inte kostar så in i helvete mycket. Tycker det är jäkligt tråkigt just nu mest för att jag inte kan se vad som gör att dom "speciela fiskarna" dör.kommer låta karet stå nu ett tag sen får man se....om jag säljer det eller gör en om start som du säger manne. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 13 oktober 2009 Dela Postat 13 oktober 2009 Gör en omstart o låt allt gå till sig riktigt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 oktober 2009 Författare Dela Postat 13 oktober 2009 Vad vågar man ta för stenen i karet.??? Vet ju som sagt inte om den är dålig eller om jag bara har haft otur. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Curtus Postat 13 oktober 2009 Dela Postat 13 oktober 2009 Jag instämmer med resten av folket. Ge inte upp! Stor potential finns ju.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 oktober 2009 Författare Dela Postat 13 oktober 2009 jo men att jobba uppför ett stup (känns det som) är jobbigt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Veijo S Postat 13 oktober 2009 Dela Postat 13 oktober 2009 Jag vet hur det kan kännas när proppen gick och allt stendog för mig känndes det ricktigt tungt men det är bara att bryta ihopa och komma igen.Hade det inte funnits motgångar hade det heller inte funnits framgångar så jag hoppas du biter ihopa och kör det karet kan bli ricktigt snyggt när det kommer igång. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 oktober 2009 Författare Dela Postat 13 oktober 2009 Får ju tacka för stödet iaf. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 13 oktober 2009 Dela Postat 13 oktober 2009 Har du kört med uvc?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 14 oktober 2009 Författare Dela Postat 14 oktober 2009 hela tiden Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 19 oktober 2009 Författare Dela Postat 19 oktober 2009 Trots skiten som har hänt så är det saker som återhämtar sig och växer ganska mycket. vilker gör att det inte käns helt åt helv.Hittade en liten knapp som överlevde idolen och mina skivanemon har delat sig ett par gånger nu. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke.T Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 den lille rackaren du har till höger bild jonas....ska du nog ha väck...den tar över hela karet till slut..tror den kalas majon eller nåt sådant.typ en glasros variant Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 19 oktober 2009 Författare Dela Postat 19 oktober 2009 knapp...hade en hel drös såna på en sten som min förra fisk nästan mobbade i hjäl. Manne på forumet har den stenen nu... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke.T Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 jag menar den lille rackaren på bilden till höger...det är ingen knapp. det är en majon,jag hade sådana i mitt förra kar. tog över hela baljan rena pesten. men dom ä snygga Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 oktober 2009 Dela Postat 20 oktober 2009 Det är knappar som har en ljusgrön-gul kant Micke. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 25 oktober 2009 Författare Dela Postat 25 oktober 2009 Hittade en annan rolig grej i dag i karet. Min blåbenade eremit som jag trodde hade lämnat in kom gående på sanden....wohoo Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Då är inte allt hopp ut än. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 25 oktober 2009 Författare Dela Postat 25 oktober 2009 nopp nä det är det väl inte he he he. Har ju en hel del fisk kvar i karet oxå. Men dom spontana dödsfallen är fortfarande inte lösta....hade ju varit en fördel om dom hade varit det.Aktiv kol och alu fosfatremover ligger just nu i karet får se vad som händer. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Låt nu allt gå till sig så ska du se allt löser sig. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 25 oktober 2009 Författare Dela Postat 25 oktober 2009 Det får gå nu till jul nån gång sen kommer det bli ett beslut om jag skall behålla det eller skrota skiten. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 25 oktober 2009 Författare Dela Postat 25 oktober 2009 Mest för att jag är skit trött på att saker dör utan nån direkt anledning. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg