Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 265
  • Visningar 24,9k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Trist när sånt händer. Nån annan som stressade den??

Ska försöka flytta min till mitt gamla kar där d finns mer alger till honom.

Postat
Nån som är intresserad av att köp det är välkommen att lägga bud.

Bara att ta nya tag, fiskar dör för oss alla.

Postat

tråkigt jonas! men ge inte upp ändå! vet att det suger när ens favoriter går bort.. själv tappat två i sommarens värmebölja..

men du skulle nog börja om från noll med karet.! mitt enda tips jag kan ge..

mvh manne

Postat
  • Författare

jo det suger när favon dör...men jag tycker min favo dör varje gång jag köper nån...imperiator, japonicus, veliferum, tryckaren, idolen, dvärgkejsare av dess sorter och nu nason......varför dör inte nån av dom andra fiskarna som inte kostar så in i helvete mycket. Tycker det är jäkligt tråkigt just nu mest för att jag inte kan se vad som gör att dom "speciela fiskarna" dör.

kommer låta karet stå nu ett tag sen får man se....om jag säljer det eller gör en om start som du säger manne.

Postat
  • Författare

Vad vågar man ta för stenen i karet.??? Vet ju som sagt inte om den är dålig eller om jag bara har haft otur.

Postat

Jag instämmer med resten av folket. Ge inte upp! Stor potential finns ju....

Postat

Jag vet hur det kan kännas när proppen gick och allt stendog för mig känndes det ricktigt tungt men det är bara att bryta ihopa och komma igen.

Hade det inte funnits motgångar hade det heller inte funnits framgångar så jag hoppas du biter ihopa och kör det karet kan bli ricktigt snyggt när det kommer igång.

Postat
  • Författare

Trots skiten som har hänt så är det saker som återhämtar sig och växer ganska mycket. vilker gör att det inte käns helt åt helv.

Hittade en liten knapp som överlevde idolen och mina skivanemon har delat sig ett par gånger nu.

post-3980-14468918314423_thumb.jpg

post-3980-14468918314677_thumb.jpg

Postat

den lille rackaren du har till höger bild jonas....ska du nog ha väck...den tar över hela karet till slut..tror den kalas majon eller nåt sådant.typ en glasros variant

Postat
  • Författare

knapp...hade en hel drös såna på en sten som min förra fisk nästan mobbade i hjäl. Manne på forumet har den stenen nu...

Postat

jag menar den lille rackaren på bilden till höger...det är ingen knapp. det är en majon,jag hade sådana i mitt förra kar. tog över hela baljan rena pesten. men dom ä snygga

Postat
  • Författare

Hittade en annan rolig grej i dag i karet. Min blåbenade eremit som jag trodde hade lämnat in kom gående på sanden....wohoo :D

Postat
  • Författare

nopp nä det är det väl inte he he he. Har ju en hel del fisk kvar i karet oxå.

Men dom spontana dödsfallen är fortfarande inte lösta....hade ju varit en fördel om dom hade varit det.

Aktiv kol och alu fosfatremover ligger just nu i karet får se vad som händer.

Postat
  • Författare

Det får gå nu till jul nån gång sen kommer det bli ett beslut om jag skall behålla det eller skrota skiten.

Postat
  • Författare

Mest för att jag är skit trött på att saker dör utan nån direkt anledning.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.