lionofmarley Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 jag skulle kunna tänka mej att komma och kika lite på hur du har det..är helt ny inom saltvatten, har ett blygsammt clownhotell:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 Självklart är du välkommen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 tack så mycket Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 24 januari 2010 Författare Dela Postat 24 januari 2010 Jag har fått förhinder den 6 februari, om inte hundevalpen får följa med? Men jag kan den 20 om du bestämmer dej för att ha träffen då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 24 januari 2010 Dela Postat 24 januari 2010 Då ändrar vi till Lördagen den 20/2 tid ca 14.30. Det är nu spikat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 26 januari 2010 Författare Dela Postat 26 januari 2010 Låter kanon count me in!Om någon kör från kalmar åker jag gärna med annars så kan jag köra om ingen annan vill. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 28 januari 2010 Dela Postat 28 januari 2010 (ändrat) Som sagt kul om vi kan bli några stycken på träffen.I dagsläget är det:Ricke (Kalmar)Svensson (Nybro)StigiGemla (Växjö)lionofmarley (Kalmar)som kommer, kanske kan man prata ihop sig om samåkning. Ändrat 28 januari 2010 av Johan W Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 28 januari 2010 Dela Postat 28 januari 2010 jag kommer också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 30 januari 2010 Författare Dela Postat 30 januari 2010 Kul att stig oxå kommer, då kanske det kan komma fler från växjö trakten som kan samåka? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 februari 2010 Författare Dela Postat 7 februari 2010 Kollar om det finns intresse för fraggar , om man ska ta med för byte? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 13 februari 2010 Dela Postat 13 februari 2010 Lördagen den 20/2 tid ca 14.30.En vecka kvar. Om någon undrar så bor jag i Mörbylånga 1,5 mil söderom Ölandsbron. Adressen är Ridstigen 2.Vill ni ha vägbeskrivning via telefon så PMa telefonnummer så ringer jag upp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 14 februari 2010 Dela Postat 14 februari 2010 Jag kommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 14 februari 2010 Dela Postat 14 februari 2010 Jag kommer!Kul.Då är vi:Ricke (Kalmar)Svensson (Nybro)StigiGemla (Växjö)lionofmarley (Kalmar)Connaissancen (Kalmar)Frun i huset har lovat att bjuda på mintchokladtårta, den är god kan jag säga-Tummen upp. Så om någon mer är intresserad så finns det plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 14 februari 2010 Dela Postat 14 februari 2010 ska vi slå ihop oss och åka i samma bil så kan jag köra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Bra förslag med samåkning, men personligen så tar jag nog egen bil. Jag har planer för kvällen sedan, så i fall andra vill stanna längre så kan jag åka när jag vill. Men jag stannar väl ett par timmar åtminstone (om Ok för Johan ) Så om någon vill åka med mig till Öland så går det bra (och även tillbaka, om ni åker samtidigt) Var hos mig kl. 14 i så fall. Vill ni komma upp och kika på mitt kar innan, så går det också bra. Kom då kl.13 eller därefter.Skicka mig ett PM i fall ni är intresserade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Men jag stannar väl ett par timmar åtminstone (om Ok för Johan ) Självklart är det Ok, ordnar man träff får gästerna stanna hur länge dom vill (nästan:)). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Någon som var intresserad av fraggar? Har brun Montipora digitata och gul-grön "virvel"växande Montipora sp. med tok-gröna polyper. Lite skivanemoner finns alltid åxå. Skicka gärna pm om nått är av intresse. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 gul-grön "virvel"växande Montipora sp. med tok-gröna polyper.Det låter spännande, skulle kunna tänka mig en liten bit.Tyvärr har jag inte särskilt mycket att byta tillbaka med i dagsläget, men någonting i karet kanske vi hittar:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 Ok, då var de fraggarna bokade Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 16 februari 2010 Dela Postat 16 februari 2010 Någon som var intresserad av fraggar? Har brun Montipora digitata och gul-grön "virvel"växande Montipora sp. med tok-gröna polyper. Lite skivanemoner finns alltid åxå. Skicka gärna pm om nått är av intresse.någon rolig skivanemon/discosoma kanske kunde vara intressant:) har inte heller så mycket att byta med, men kan nog ta av en bit zoanthus om du skulle vilja ha det, neon-orange är den.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 17 februari 2010 Författare Dela Postat 17 februari 2010 Jag kan ta med lite olika mjukisar om det är av intresse?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Är det någon i Kalmar som har en bandvagn vi kan åka i till Öland? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Vi får ju såklart hålla koll på vädret, men som det ser ut idag så är det inga som helst problem att komma fram. Skulle det bli det får vi ju flytta träffen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Jag har väntar med att svara om jag kommer eller inte eftersom jag varit förkyld en längre tid med problem med halsen, men jag mår bättre nu de senaste två dagarna och har ingen feber så jag tror inte jag smittar även om jag fortfarande är en aning småsnuvig.Är det någon med bil som kommer från eller åker via Kalmar som har plats för mig i bilen? Helst någon som inte har haft pälsdjur i bilen eftersom jag är pälsdjurallergiker och jag vill inte utsätta mig för allergibesvär om jag kan undvika det.Är det någon som inte vill att jag kommer på träffen p.g.a. rädsla för smitta (även om jag inte tror att jag smittar) så skriv det här, så hoppar jag över denna träff, jag vill inte vara till besvär och tar inte illa upp om någon föredrar jag stannar hemma denna gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 19 februari 2010 Författare Dela Postat 19 februari 2010 Det är + grader nu så vägarna är fina Finns minnst 2-3 bilar som avgår från kalmar så om du vill med finns det garanterat plats, jag ska åka dit med Lionofmarley här på guiden, men vet att henrik ska köra säkert oxå stig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.