Walle_j Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Ja till växjöträffen borde vi väll kunna fylla en bil. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 6 november 2012 Dela Postat 6 november 2012 Nu är det ungefär ett år sedan vi hade träff hos Ricke. Om intresse finns har jag funderingar på att hålla en träff, har i första läget tänkt på lördagseftermiddagen den 24/11. Vore kul om vi kan bli ett litet gäng Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 12 november 2012 Dela Postat 12 november 2012 Verkar som om intresset för träff är svalt.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 12 november 2012 Dela Postat 12 november 2012 Jag kan komma, och Tina följer gärna med också.Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 18 november 2012 Dela Postat 18 november 2012 Jag kan komma, och Tina följer gärna med också.Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2Ni är så välkomna men är det inga andra som är sugna på att träffas och prata lite salt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hermanbrute Postat 18 november 2012 Dela Postat 18 november 2012 Om det inte blir för långt bort så är jag jätte sugen!Skulle vara skoj med lite fraggbyten också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Verkar vara svalt intresse! får lägga ner planerna tråkigt tråkigt Tyvärr får jag göra som Ricke gjorde sist Vi får ta träffen en annan gång.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Synd att ingen var intresserad, hade varit kul att snacka salt med både nya och gamla.Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kim.palmqvist Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Hade varit kul att hälsa på någon och träffa lite nya människor, har kanske inte så mycket att säga men man lär sig kanske något eller kan fråga om hjälp någon annan gång. Har dock inte så mycket tid just nu, men hojta gärna om det bestäms något i Kalmar området nästa gång. Mvh KimSkickat från min LG-P880 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 21 november 2012 Dela Postat 21 november 2012 Såvida ni inte tycker 26mil är förlängt att färdas så är ni välkomna den 9/12 på saltträff i Hammenhög. Mer info i Svg-syd tråden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matte91 Postat 18 februari 2013 Dela Postat 18 februari 2013 Kanske borde vara en liten träff någon gång inom en snar framtid! Skulle kunna hålla den men har inte så fint kar att kolla på. Inte så mkt koraller eller fisk. Men om intresset finns så ska det inte vara några problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 27 mars 2016 Författare Dela Postat 27 mars 2016 Hur många saltisar är fortfarande igång? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.