Gå till innehåll

Skeppsvrak i saltvattensakvarium


Guest Marcus

Rekommenderade inlägg

Hej...

Är lite nyfiken på om det är någon som har skeppsvrak i sitt akvarium? smiley1.gif

Själv så såg jag ett i karlskrona när jag var där idag men priset på det var från 1000 - 1400:-, tyckte det var dyrt...om någon vet var dom säljer dessa så säg gärna till......

storleken var ca: 40 - 60 cm stora, långa alltså...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har väl sin egen känsla för vad som är snyggt...själv tycker jag mina tvålkoppar passar in bra smiley2.gif.

Ser att du är från Ronneby....brukar du vara hos Peter då och handla eller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl upp till var och en vad man vill ha i akvariet? eller???

Marcus: Om du hittar nån träbåt att stoppa i så försök att hitta en så "trären" båt som möjligt så att det inte "läcker" nåt tråkigt ur eventuell färg. Annars kan man ju traska ner till leksaksaffären o köpa en plastmodell på nåt skepp o bygga ihop. När det kommer lite kalkalger o annat så ser man nog inte att det är plast..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag håller men Niclas.....testa på........... man vet aldrig vad man kan göra förns man provat ett tag så.....testa........tror inte själv att det blir så otrilgt bra men du kanske skappar ider och tankar.............

skulle jag ha ett vrak i till mitt saltvatten skulle jag nog själv ha ett jätte akvarium och bara en stor del av ett skepp i bakgrunden så man skulle kunna tänka sig att det är kanske en del av sidan av ett skepp och de fiskar som lever runt skeppet......

jaja kanske kanske inte.......började nog sprida runt mina tankar litesmiley5.gif...hoppas du/ni förståt något iallafall.... smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog dags att lägga ner detta ämne eftersom det blir sådant himla krig om ett j-vla vrakskepp...smiley7.gif

men sen så kan man fråga sig vad som är verkligt och inte verkligt när det gäller akvarium som allt annat...

ELLER HUR............................punkt slut

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...