MattiasN Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 var i Kristianstad nyligen och blev positivt överraskad! Fanns en del kul hemma, har inte så många kar, men som sagt en del kul och fina koraller! Har ju inte salt längre men man kan ju snegla lite Citera
Freddi Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Det brukar bli utplockat rätt så fort när han får in sina sändningar, så man får ha lite tur när man ska dit.Brukar själv lyckas komma mitt emellan 2 sändningar!! Citera
nuked_bunny Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Va där nyligen, men då hade han inte fått hem nya beställningen, men trots det så hade han några fina firrar o koraller inne, men jag ska ta mig dit igen o kolla.. verkar ha bra priser Citera
SaltDummie Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Heter butiken så eller??Var ligger den i Kristianstad? Citera
amatören Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 nä den heter kristianstad zoologiska. Ligger vid willys Citera
MattiasN Postat 2 juli 2009 Författare Postat 2 juli 2009 den heter som sagt Kristianstad Zoologiska, jag startade inte en tråd utan svarade i tråden om Akvarietjänst, där Kristianstad nämndes. Sen har väl nån moderator flyttat och skrivit rubriken, därav att det ser lite konstigt ut, jag var inte ute efter att bara göra reklam för butiken. Men den förtjänar iallafall att nämnas så det kvittar egentligen Citera
Laggeman Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Jag flyttade ut en del inlägg i en separat tråd för att skilja på innehållet. Det är lättare ifall man söker information att hitta det på det viset. Ämnet redigerat. Citera
_Manne_ Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 har de någon hemsida eller mail?nej o nej , vad jag vet.! anders är inte den som sitter framför en dator direkt..mvh manne Citera
Ricke Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 jisses har han telefon?Åker ju inte över 20 mil om han inte har nått hemma hehe Citera
_Manne_ Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 jisses har han telefon?Åker ju inte över 20 mil om han inte har nått hemma hehetele har han.! var inom där idag.. ingen wow effekt just idag iaf.044 12 32 32mvh manne Citera
Yodelking Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 De har email: kristianstadzoologiska@hotmail.com men jag tror att telefon är ett bättre alternativ...Hemsida var på planeringsstadie i höstas när jag frågade, men har nog inte kommit mycket längre... Citera
Ricke Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Okej han verkar ha bra rulians på varor så han brukar få in regelbundet? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.