Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

får se hur den tar sig :-) hittade en turbinara som passade perfekt på en plats och sen fick jag en solkorall med gratis som var rätt liten men ska försöka få liv i den :-) och en eldräka också.

Postat

Den orangegula, kan kolla upp namnet.

misstänker att mina xenia börjar minska och misstänker då fjärilen som kan ha varit på den, får hålla ett öga.

Postat

En hade de iaf :-) satt i ena hörnet.

har bestämt mig för att bygga om stenarna på måndag samt införskaffa korallplattor. måste omorganisera nu när jag ser hur det blir med koraller osv.

Postat

Min avrinning nu är ett T-rör på 25mm om jag inte minns fel, dock måste jag sätta upp någon slags kam runt den. fungerar perfekt och låter näst intill inget alls. kan absolut ta bilder av sumpen, fixar det.

Postat

har prcis möblerat om i akvariet osv så vart mycket med det men ska absolut fixa bilderna. har förresten några kilo levande sten över om någon vill ha, lite knappar på den ena.

Postat
har förresten några kilo levande sten över om någon vill ha, lite knappar på den ena.

Hur står är stenen med knapparna på och vilken färg har dom ?

Är på jakt efter lite mjukisar och annat kul.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...