alex t Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Dem kan göra så... den gillar inte mycket ström och så... Hittade du ngt på Akvarieleasing idag? Citera
milk Postat 20 augusti 2009 Författare Postat 20 augusti 2009 får se hur den tar sig :-) hittade en turbinara som passade perfekt på en plats och sen fick jag en solkorall med gratis som var rätt liten men ska försöka få liv i den :-) och en eldräka också. Citera
alex t Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja dem är fina Vilken solkorall? trodde inte att han hade en sån. Jag har beställt en. Citera
milk Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 Den orangegula, kan kolla upp namnet.misstänker att mina xenia börjar minska och misstänker då fjärilen som kan ha varit på den, får hålla ett öga. Citera
alex t Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Jag vet vilka de är men visste inte att dem hade såna inne. Citera
milk Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 En hade de iaf :-) satt i ena hörnet.har bestämt mig för att bygga om stenarna på måndag samt införskaffa korallplattor. måste omorganisera nu när jag ser hur det blir med koraller osv. Citera
Jonas Am Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Vad har du för diameter på avrinningen? kan du inte ta några sump bilder, håller på och rycker i en liknande kub nämligen. Citera
milk Postat 22 augusti 2009 Författare Postat 22 augusti 2009 Min avrinning nu är ett T-rör på 25mm om jag inte minns fel, dock måste jag sätta upp någon slags kam runt den. fungerar perfekt och låter näst intill inget alls. kan absolut ta bilder av sumpen, fixar det. Citera
Jonas Am Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Glömde du bort bilderna...? Man är ju nyfiken. Citera
milk Postat 27 augusti 2009 Författare Postat 27 augusti 2009 gah, hade visst det, fixar det i helgen eller imorgon :-) Citera
milk Postat 27 augusti 2009 Författare Postat 27 augusti 2009 har prcis möblerat om i akvariet osv så vart mycket med det men ska absolut fixa bilderna. har förresten några kilo levande sten över om någon vill ha, lite knappar på den ena. Citera
Nicke_W Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 har förresten några kilo levande sten över om någon vill ha, lite knappar på den ena.Hur står är stenen med knapparna på och vilken färg har dom ?Är på jakt efter lite mjukisar och annat kul. Citera
milk Postat 28 augusti 2009 Författare Postat 28 augusti 2009 hm svårt att säga men är väl kanske på 3 kg. knapparna är brun/gula/oranga och är självlysande i nattljus :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.