milk Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Hade ett clownpar som trivdes väldigt bra ihop men en dag försvann ena clownen, tror det var honan, spårlöst. så jag undrar hur jag ska introducera en ny clown till den andra, ska jag köpa en mindre eller en i samma storlek? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mrbrandin Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Hade ett clownpar som trivdes väldigt bra ihop men en dag försvann ena clownen, tror det var honan, spårlöst. så jag undrar hur jag ska introducera en ny clown till den andra, ska jag köpa en mindre eller en i samma storlek?Av det jag läst så är den största Clownen hona, är dem inte riktigt vuxna än så blir den största Clownen hona och den näst största Alfa hane. Har man fler än 2 st Clowner så när den största dör av hög ålder hoppas vi på så blir Alfa hanen hona och den minsta går upp och blir Alfa hane etc.Jag själv hade köpt en mindre så slipper man att dem ska bestämma rangen en gång till. Dem brukar skaka mot varandra när dem är ungefär like stora för att bestämma vem som ska bli vad.Inget proffs detta har jag läst mig till.Hoppas det går bra.Mvh. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 23 september 2009 Författare Dela Postat 23 september 2009 tack :-) den jag har nu är kansk 3-4 cm så någon lite mindr eän den får det nog bli då eftersom jag trodde den stora var hanen :-) tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 den kanske är på semester i sumpen eller på golvet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 23 september 2009 Författare Dela Postat 23 september 2009 inte i sumpen dessvärre, och nog inte på golvet heller, har en 5cm kant av glas som går vid ytan och MDF på tre sidor, trolig dött elelr så :-( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.