svedalaciklid Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 har hört att det knäpper i mitt kar här hemma men idag hörde jag pang pang pang pang pang flera ggr i rad på några sekunder sen när jag kom fram till karet slutade det så kunde inte höra varifrån i karet det kom eller se... Citera
Laggeman Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Så har det höts ibland när jag haft en snäcka so suttit in till en hörna och snurrat snabbt på skalet för att få loss en annan snäcka eller en eremit. Citera
svedalaciklid Postat 26 september 2009 Författare Postat 26 september 2009 kan kanske vara nåt sånt med får hålla lite koll Citera
svedalaciklid Postat 26 september 2009 Författare Postat 26 september 2009 http://www.snabbstart.com/film/81feb728f9 hoppas ju på att det var en snäcka ,kolla videon den hade ju annars kunnat ta kål på en hel del Citera
Laggeman Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Det går inte att länka in filmklipp från andra siter i youtube-taggen. Jag ändrar så det blir en klickbar länk. Citera
svedalaciklid Postat 26 september 2009 Författare Postat 26 september 2009 http://www.snabbstart.com/film/81feb728f9 Citera
svedalaciklid Postat 26 september 2009 Författare Postat 26 september 2009 tror det var snäcka somgör ljudet för där satt en uppe i en hörna precis när det smällde Citera
peppelito Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 "Mantisar" verkar knäppa mest när det lyset släcks, i alla fall min ! Så fort det blir mörkt drar "kulsprutan" igång, jag har bara sett den tre gånger på ett år så om du har en sådan så får du spana rätt hårt eller så lär du märka det på att dina eremiter minskar i antal! Citera
nike83 Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 vill dela med mig av min upplevelse idag, var på triton och de visade för mig en "spearer" som var kanske 2dm stor! jag fick rysningar i hela kroppen av den...... Citera
a.nilson Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 vill dela med mig av min upplevelse idag, var på triton och de visade för mig en "spearer" som var kanske 2dm stor! jag fick rysningar i hela kroppen av den......Coolt!!! Men jag hade inte vågat ha den här hemma. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.