stigigemla Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 Håller på att starta upp några saltkar. Jag har nedlagda sötvattenskar med alumiumram. Några vet jag använder såna kar som de är, men i böckerna skall man limma glasremsor på undersidan av ramen.Finns det någon som klarat av att föda upp koraller med oisolerad ram eller finns det någon lack som är tiilräckligt tät. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 det räcker med att lägga silicon på undersidan så slipper du glasremsorna tror det är lättare å säkrare än lack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 Nu har ju jag inte kört mitt kar mer än snart ett år men jag har inte märkt av någon skillnad alls,har inte gjort något alls med aluminiumen på mitt kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 10 november 2004 Författare Dela Postat 10 november 2004 Släpper inte silikon från aluminium? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 det tror jag inte det handlar ju inte om att ha något tryck utan det ska ju bara hålla uppe sig själv tror dykaren har endast silicon och det verkar funka bra har själv inte testat det ska väll tillägas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 10 november 2004 Författare Dela Postat 10 november 2004 Ja, det bord ju vara en garanti. Tack för tipset. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.