Gå till innehåll

Offentlig Ursäkt!


Coralkiller

Rekommenderade inlägg

Hej igen! kunde inte släppa den tråden jag så plumpigt kasta ur mig igår!

en dålig dag är väl ingen ursäkt, men igår var en riktig jävla skit dag för mig och mitt humör där efter!

Vet att jag var helt ute o cykla när jag klaga över en leverans som som inte kommit. specielt eftersom det inte har gått speciel lång tid sen jag bestälde! vet att ett sånt utalande kan skada affärerna, Ber verkligen om ursäkt och ska i fortsättningen inte använda butikers namn , och inte vara så snabb att dömma! / mvh Jerry

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen! kunde inte släppa den tråden jag så plumpigt kasta ur mig igår!

en dålig dag är väl ingen ursäkt, men igår var en riktig jävla skit dag för mig och mitt humör där efter!

Vet att jag var helt ute o cykla när jag klaga över en leverans som som inte kommit. specielt eftersom det inte har gått speciel lång tid sen jag bestälde! vet att ett sånt utalande kan skada affärerna, Ber verkligen om ursäkt och ska i fortsättningen inte använda butikers namn , och inte vara så snabb att dömma! / mvh Jerry

Eeh, vilken tråd var det? Jag gillar trådar som folk ber om ursäkt för!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En tråd där Coralkiller uttryckte sitt missnöje över sen leverans från Triton, imho så fick han lite för mycket skit i den tråden. Topicen var ställd som en fråga, samt han förklarade att han inte skulle handla där igen. Det var några som hoppade på honom direkt. Tycker inte han förtjänade den påhoppningen direkt. Han ställde som sagt bara en fråga och sen sa att han inte skulle handla där mer.

Men som tur är har han kommit på andra tankar och inser nu att alla har leveransproblem.

Om du är intresserad av folks inlägg så kan du alltid klicka på personens namn och välja statistik har jag för mig där du kan klicka på, Visa alla inlägg som den här personen har gjort.

Då hittar du rätt snabbt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En tråd där Coralkiller uttryckte sitt missnöje över sen leverans från Triton, imho så fick han lite för mycket skit i den tråden. Topicen var ställd som en fråga, samt han förklarade att han inte skulle handla där igen. Det var några som hoppade på honom direkt. Tycker inte han förtjänade den påhoppningen direkt. Han ställde som sagt bara en fråga och sen sa att han inte skulle handla där mer.

Men som tur är har han kommit på andra tankar och inser nu att alla har leveransproblem.

Om du är intresserad av folks inlägg så kan du alltid klicka på personens namn och välja statistik har jag för mig där du kan klicka på, Visa alla inlägg som den här personen har gjort.

Då hittar du rätt snabbt.

Jag sökte på honom men jag hittade inget anmärkningsvärt.

Allvarligt talat, det var väl inte så farligt? Vi blir alla frustrerade ibland och Triton lär nog klara sig alldeles utmärkt. Vi vet alla att det är ett utmärkt företag.

Hade hoppats på något mer upprörande än så.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...