Laggeman Postat 22 mars 2012 Författare Dela Postat 22 mars 2012 Tack för tipset Micke, men jag väntar tills nya karet är igång och allt är ok med det innan jag köper någon ny fisk. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 mars 2012 Författare Dela Postat 23 mars 2012 Fixade till en liten kortfilm på skummaren ikväll.E4IRM_bEMZs Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 26 mars 2012 Författare Dela Postat 26 mars 2012 En ny carpet som jag tog över från "Sparrow" här på forumet, clownerna har flyttat in i den nya, en Montipora verrucosa från Bioted samt lite knappar jag hämtade från ett nedläggningskar för några veckor sedan.Det blev två fraggar till från Ted, men de kommer det blir på senare. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 26 mars 2012 Dela Postat 26 mars 2012 Snyggt Lagge!Ja tecknar mig på första fraggen på den montiporan:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 april 2012 Författare Dela Postat 24 april 2012 Detta karet är nu nedlagt och invånarna har flyttat till mitt nya 750-L som finns här:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?47080-Lagges-lagun-750-LNy ägare på detta karet är Micke som får äran att ta över det i sin tråd här:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?47109-Mickes-400-liters-kub Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
soft_jonis Postat 19 juli 2012 Dela Postat 19 juli 2012 Hej, vad är det för cirk pump du använt? är det metall impeller eller plast/fiberglas? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 22 juli 2012 Författare Dela Postat 22 juli 2012 Hej, vad är det för cirk pump du använt? är det metall impeller eller plast/fiberglas?Jag hade min MP10'a och en Tunze 6025 i detta karet, utöver returpumpen som var en Laguna 4500, köpt från Triton, jag tror du hittar dem där, annars finns de på flera andra ställen också. Jag har använt returpumpen på mitt nya kar också, det har funkat felfritt hela vägen, och ifall jag inte har helt fel så är Lagunan grunden för många andra pumpar som kostar mer och ahr fler färger i plasten än de ursprungliga grå som Laguna har. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg