Gå till innehåll

Lassh's första salt


Lassh

Rekommenderade inlägg

Efter många om och men och påtryckningar från en viss Vandal så är det dags för mig att starta en tråd om mitt lilla kar.

Det startades i början av oktober då jag och Vandal kom över ett parti begagnad ls. Det följde med lite olika skivor och mjukisar med stenen, sen så har det fyllts på med snäckor, eremiter, 1st bicolor blennie, xenia och nu senast 1 pepparmintsräka och en koloni tubastrea faulkneri.

post-4804-14468918863232_thumb.jpg

post-4804-14468918863434_thumb.jpg

post-4804-14468918863608_thumb.jpg

post-4804-14468918863798_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det är offtopic i tråden om ditt kar men vad har du för strategi när du döper dina bilder? Jag gillar siffror men lyckas inte knäcka ditt chiffer :)

Jag la upp bilderna på jobbet efter att sambon hade laddat upp dom på facebook, det är därför det är massa siffror.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Nu under julhelgen osv har det blivit lite nytillskott till karet, det som har införskaffats är 1st Goniopora stokesi, en montipora fragg, levande sand och en skummare. Skummaren måste jag dock byta då den läcker som ett såll överallt:(.

Det blir dock inga bilder på ett par dagar nu eftersom det ser ut som dimman i Lützen pga sanden just nu.

Har även funderingar på att skaffa nån ny fisk men har inte kommit på vilken ännu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...