Gå till innehåll

Pimp my RSM: Sumpen


Adamantis

Rekommenderade inlägg

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

hallo William, vart handlade du din "Tunze 1074" beggad eller på någon bra sida?

själv hittar ja den bara på PWSS men skulle behöva komplettera med lite PVC och det säljer dom inte, hehe skulle även vilja ha prylarna typ på måndag *host*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

www.tritonakvarium.se

Billigare och har dina PVC-rör. Snabb leverans med..

Tjena!

Jag var där idag och handlade PVC, och tänkte handla en Tunze 1072 men dom hade den inte inne, kommer om ca 10dagar, och jag är ivrig,

handlade tillräckligt med PVC för att få allt att fungera, men när jag kom hem insåg jag att "tillräckligt is not enough" man vill ju ha en flashig sump :)

Men en återförsäljare av rör till rörmokare borde ju ha PVC prylar kan man tycka? Ska sladda runt lite med fikabröd och kontanter när jag kommer hem till stan och höra lite.

anyway..

Slängde iväg en beställning av tunze box till PWSS för 2 timmar sen, hoppas det fungerar, har tyvärr haft lite dåliga erfarenheter av dom, men det var länge sedan och ibland ska man ha otur också...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...