Vitamin Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 34 år, jobbar med reklam på heltid. Men har också eget företag med akvariebutik, som jag och en kollega driver. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jonasaik Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 25 år, Civilingenjör inom Grafisk Teknik & Medieproduktion, KTHArbetar för tillfället på Tradition/EB-Games, men jagar annat =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 29 år driver egen Restaurang samt catering företag jobbat som kock i 11 år.Har varit saltis i ett halvår snart med blandade resultat, men kul som f.n. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Hellberg Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 19 år studerar CAD - Konstruktion och Design. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterP Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 23, arbetar med teknik och utveckling....Haft fiskar några år, har äntligen slängt ut mina Malawisar och kör nu bara saltvatten. Får även tillägga att jag är helt såld på salt. (Som om jag skulle vara ensam om det här på SG ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
vahagn Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 32, Mjukvaru-utvecklare inom Ericsson, jobbar med 3G-system just nu. Hade sötvatten för ett par år sen och har just startat mitt första saltkar sen 4/11, men har byggt möbeln och satt ihop sakerna sen maj 2004... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 29 år, jobbar som projektledare på IKEA of Sweden och driver även www.drakfisken.seHar haft saltvatten i många år. Startade Drakfisken när jag var 17 år men verksamheten har legat nere i perioder när jag pluggat och varit utomlands. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest plizken Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 28 år. Jobbar med elektronik. utbildad elektriker och industritekniker.DIY-människa. Går det att bygga ett föremålsjälv så gör jag det. Saltvattenshobbyn erbjuder massvis med intressanta byggprojekt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 24 år. Jobbar med företags profilering. Ganska nytt jobb.Jobbade tidigare på en akvarie uthyrnings firma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
christian Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 28 år, arbetar som analytisk kemist i Lund. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 33 år har ett familjehem och ska starta eget. inom det närmaste Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MichaelE Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 16 år, går på gymnasium.Har hållt på med akvarier i 14 år.Då är jag väll nästan yngst här??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xperx Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 26 år,körtåg i väntan på att jag ska komma på vad jag vill plugga. Skaffade saltvatten år 2000, men står för tillfället tomhänt .Spelar trummor i 2 band som turnerat i Europa och USA. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 16 år, går på gymnasium.Har hållt på med akvarier i 14 år.Då är jag väll nästan yngst här??? Du vet väll att mammas mage och ett akvarium inte är samma sak...Hur höll du på med akvarium när du var 2 år?Simmade du i ett eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 xperx säger man A får man säga B vilka band är det ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 xperx:håller med jimmy... kläm fram det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 16 år, går på gymnasium.Har hållt på med akvarier i 14 år.Då är jag väll nästan yngst här??? Du vet väll att mammas mage och ett akvarium inte är samma sak...Hur höll du på med akvarium när du var 2 år?Simmade du i ett eller? Vadå... jag höll också på med akvarium när jag va två. Hade ett jätte fint malawikar. Jätte lätt skött, lite apelsin jos då och då så höll det sig fint.Och mat va billigt! Ner med morsans krukväxter bara... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Tvekar ni på internet, sök på "Per Hedberg trummor"./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Addonic Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 33 år gammal.Jobbar på Pilkington som Tryckare / Maskinställare.Utbildad Elektiker.Startar upp mitt 576 Liters inom 14 dagar, bara rördragning kvar./Jonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 40 år (25 nov)Polis. Staratde upp mitt saltvatten i februari, lär mig hela tiden och inser att jag kan ingenting...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 25 november 2004 Författare Dela Postat 25 november 2004 40 år (25 nov)Polis. Staratde upp mitt saltvatten i februari, lär mig hela tiden och inser att jag kan ingenting...... Grattis på födelsedagen!!Nu när posten har rullat ett tag man man se att genomsnitts besökarenär 28,573 år och jobbar med allt från att sälja randiga firrar till att haffa bovar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
TedA Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 TedA lurade mej att börja med salt igen. Som Jukka har sagt: "Det är dyrt att känna dig Ted" Själv är jag 33 år och jobbar med automation och el för ett stort svenskt företag som tillverkar förpackningsmaskiner. Har hållit på med saltvatten i 8 år. // Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maresboy Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 24år gammal och jobbar som dykinstruktör, så många av jordens finaste korallrev har varit mina arbetsplatser.startade mitt första saltvattens kar för 3v, om ytterligare 3 så hoppas jag mitt andra är igång (utan fisk) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Danne Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 29 år gammal och har jobbat som konsult men fixar nu klart mindatautbildning. Har länge haft planer på att starta ett saltvattenskar,men alla delar fick ligga i nästan ett år innan jag fick igång det ochdet har nu varit igång i lite mer än månad./Daniel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gonzo Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 45 år och har sysslat med akvarium i 20. För 5 år sedan var det mer eller mindre en slump att jag halkade in på saltvatten, och det är inget jag ångrar. Arbetar som Automationsingenjör ( Styr och reglering till industrin ). I saltvattenskar finns ju mycket mer roligt att styra och reglera !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.