maltemus Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Har som sagt lite planer på att uppgradera, trots att jag är himla nöjd. Det är främst bredden på karet jag har tänkt ändra på.Idag är mitt kar 120*50*50, tanken är 120*80*50 eller liknande.Vart i Sverige kan kan köpa kar "färdiga", jag är inte intresserad av att limma och borra själv. (Majornas föreslog stig, hur är de?). Vilka butiker i tyskland skickar kar och är de då anpassade?
saltbjörkan Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 låter kul.. ang var man kan köpa kar i tyskland så finns detta företaget på ebay dom ska tydligen kunna skicka karen med DHL priserna är ju jäkligt bra med...dom kanske även kan tillvärka ett i dom motten som du just vill ha bara mejla och fråga =) http://stores.shop.ebay.de/Aquarien-Shop__W0QQ_armrsZ1
ballsam Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 om du går in på akvarieutstyr.dk så kan man skriva in måtten och div annat på ett önskat kar och få fram pris direkt..
maltemus Postat 13 januari 2010 Författare Postat 13 januari 2010 Ballsam: är de förbereda för sump/borrade? Mm, inte säker på om jag ska uppgradera, och ja ja du hade rätt Edit: Vad fanken betyder Weisglas och Dækglas?
Ocikatten Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Ballsam: är de förbereda för sump/borrade? Mm, inte säker på om jag ska uppgradera, och ja ja du hade rätt Edit: Vad fanken betyder Weisglas och Dækglas?Weisglas = OptiwhiteDækglas = Täckglas
Datate Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Måste ju säga att dom priserna nog var ordentligt i överkant. 120x80x70 med weisglas på framsidan samt 3 borrade hål och överrinningen i mitten i bakre kant. Totalt över 13.000skr.Hmm...är det inte åtminstonde 3k för mycket?
Rekommenderade inlägg