liljeros Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Ekvatorn del 4 av 6 -Rikedomens Rev, indiska oceanen Oj så snyggt filmat,52minuter korallrevs-dokumentär, tar upp allt från korrallers fortplantning till hur stenfirren käkar, bra skit..http://svtplay.se/t/108175/ekvatorn Citera
mrmugg Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 håller med föregående talare. helt klart mycket sevärd. och lärorik. Citera
Vargklo Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Ett helt underbart program. Tyvärr missade jag att spela in det. Är det någon som vet om det går att köpa som film någonstans på nätet. Om inte med svenskt ljud, så kanske med engelskt i alla fall. Citera
Benighted Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 (ändrat) Den finns i.a.f. på blu-ray om man har en sån spelare... Kommer ju bli ännu härligare med full-HD ... DVD vet jag faktiskt inte, inte letat efter det då jag slutat köpa dem sen man skaffade blu-ray.Edit: Fanns så klart på DVD också för dem som vill ha det.Verkar som både blu-ray och DVD inte är regionskodade (i.a.f. enligt Amazon.com) så man ska kunna köra dem här i svedala även om man köper dem ifrån USA. Ändrat 7 februari 2010 av Benighted DVD och regions-info... Citera
Nicke_W Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Tackar Jani du spara precis lite tid åt mig (så slapp jag leta) Om dom ändå kunnde visa mer av den är typen av program på tv så vore det kalas.Vet inte om det bara gäller mig, men man blev helt klart sugen på ett bra mycket större kar då man såg allt djurliv Citera
Andreas N Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Ekvatorn del 4 av 6 -Rikedomens Rev, indiska oceanen Oj så snyggt filmat,52minuter korallrevs-dokumentär, tar upp allt från korrallers fortplantning till hur stenfirren käkar, bra skit..http://svtplay.se/t/108175/ekvatornprogramet håller på i detta nu på SVT 1. Citera
Jiggen Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Ett helt underbart program. Tyvärr missade jag att spela in det. Är det någon som vet om det går att köpa som film någonstans på nätet. Om inte med svenskt ljud, så kanske med engelskt i alla fall.Jorden runt finns på http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=79290〈=se&subsite=movies&&ref= Citera
Snirrevirre Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Coolt!Gick in o beställde filmen. Hoppas man får den till helgen!! Citera
Vargklo Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu fick jag tummen ur och beställde filmen i Full HD-kvalitet. Det ska bli kul att se! Citera
Bengan Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Nån som vet om det går att köpa versionen som visades på SVT med svenskt tal? Hade tänkt köpa in den som utbildningssyfte i skolan. Hade tänkt ha en första lektion om korallreven imorgon och jag skulle börja med att visa rikedomens rev från svtplay, men den är inte längre tillgänglig.Nån som får nys om att den finns att köpa på svenska så hojta till i ett pm till mig. Citera
OskarW Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Den Är sjukt bra, Lyckades övertala vår naturkunskapslärare att Köra den på lektionerna. Funkar bra även i Gymnasie 3an Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.